Gå til innhold

Burde jeg skamme meg over å bruke tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år, og har møtt flere fra tinder. Har blant annet fått en venn gjennom appen, samt at jeg har møtt noen det ikke har blitt noe mer med, en jeg datet i noen måneder, men som avsluttet, samt en jeg ikke ønsket å fortsette med ++. I det hele tatt har jeg faktisk fått mye ut av appen, og jeg har blitt veldig god til å date! Trikset er å ikke legge så mye i det. Jeg er ikke lenger nervøs om jeg skal møte menn, om dere skjønner. (Jeg er IKKE «billig» , har hatt sex med til sammen 3 stk.)

Jeg har også møtt folk i «det virkelige liv», men føler dette er vanskeligere fordi jeg ikke er engasjert i noe som gjør at man treffer de samme folka på jevnlig basis. Er ute av og til, men er generelt glad i å holde meg i form og ikke drikke så mye, så prøver å begrense meg. Dessuten synes jeg egentlig ikke byen er et bra sted å møte folk. Synes tinder egentlig er ganske lurt, for jeg er god til å udersøke dem jeg finner og kan i samtalene finne ut om vi har nok til felles. Og MANGE er interessert i «gammeldags» dating Tro det eller ei. 

Jeg sa til ei venninne her om dagen at jeg hadde kommet i kontakt med en fyr på tinder , og da brøt hun ut « Nei, Elin da!» som om tinder er flaut. Hun lo litt også. Hun har funnet seg kjæreste, så forstår jo på en måte at hun kanskje synes det er unødvendig. Men likevel. ER det flaut å bruke / møte folk fra tinder? Er det et NEDERLAG? 

mvh. jente i stuss 

Anonymkode: e647c...8da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder er umoralsk. Har du prøvd kristendate.no? Der er det mange bra menn, det kan jeg garantere deg. Møtte min kjære der,og snart skal vi gifte oss :) 

Anonymkode: b7420...85f

• Liker 2
Skrevet

Det er jo bare denne venninna di som har reagert slik fordi hun ikke vet bedre. Noen folk som ikke er så godt kjent med Tinder tror at det er en sex-app, men sannheten er at det blir hva du bruker den til, enten til å finne kjæreste eller bare sex.

Anonymkode: 64eef...819

• Liker 5
Skrevet

Ja, skamme skamme seg. 

:hoho: 

Anonymkode: a5649...187

Skrevet

Ser ingen grunn til at du skulle gjøre det. Tinder er en måte å møte folk på, og man kan være heldig å finne noen som ser etter det samme som en selv.

• Liker 1
Skrevet

Synes det er litt kleint hvis noen tar appen veldig seriøst, men om noen av mine venner hadde møtt folk derfra hadde jeg ikke tenkt noe spesielt over det.

Skrevet

Nei, det skal du ikke. Jeg mener heller ikke at de som bruker Tinder som en sex-app skal skamme seg med mindre de lurer andre. Jeg har ikke brukt den som det selv, men vært på noen dates. Har egentlig brukt den til å bli kjent med litt nye folk, siden det er vanskelig i den situasjonen jeg er i akkurat nå. Noen tror at det bare brukes til sex, men det tar jo bare fem minutter på appen å forstå at appen blir til det man gjør det. Folk er ærlige. 

• Liker 1
Skrevet

Overhodet ikke flaut, tinder og internett er vanligste måte å komme i flørt med det motsatte kjønn på i dag.
De fleste single jeg kjenner bruker appen og mange har funnet seg kjæreste der :)
Bruker Tinder selv men går jo ikke rundt å sier det rundt, men om jeg snakker med noen interessante kan jeg fortelle mine nærmeste venninder om "en fra Tinder jeg snakker med" og par jeg har møtt som har møtt hverandre der har bare fått positive tilbakemeldinger på det (man kan jo ikke si "haha så teit" til at noen er så heldige å finner kjærligheten) . Merkelig av venninden din å reagere som hun gjorde men hun er vel litt gammeldags, før så syntes man det var rart å skrive til noen på facebook også men se så vanlig det er blitt nå.
Hilsen j 27

Anonymkode: da702...f94

• Liker 1
Skrevet

jeg syntes det var flaut, men jeg fant samboeren min der! hadde ikke funnet han om det ikke var for tinder faktisk. 

det er ikke bare en sex-app, er ordentlige gutter der også. man må bare se an samtalen litt.

Anonymkode: 7e068...862

Skrevet

Jeg er 20 år, og har møtt flere fra tinder. Har blant annet fått en venn gjennom appen, samt at jeg har møtt noen det ikke har blitt noe mer med, en jeg datet i noen måneder, men som avsluttet, samt en jeg ikke ønsket å fortsette med ++. I det hele tatt har jeg faktisk fått mye ut av appen, og jeg har blitt veldig god til å date! Trikset er å ikke legge så mye i det. Jeg er ikke lenger nervøs om jeg skal møte menn, om dere skjønner. (Jeg er IKKE «billig» , har hatt sex med til sammen 3 stk.)

Jeg har også møtt folk i «det virkelige liv», men føler dette er vanskeligere fordi jeg ikke er engasjert i noe som gjør at man treffer de samme folka på jevnlig basis. Er ute av og til, men er generelt glad i å holde meg i form og ikke drikke så mye, så prøver å begrense meg. Dessuten synes jeg egentlig ikke byen er et bra sted å møte folk. Synes tinder egentlig er ganske lurt, for jeg er god til å udersøke dem jeg finner og kan i samtalene finne ut om vi har nok til felles. Og MANGE er interessert i «gammeldags» dating Tro det eller ei. 

Jeg sa til ei venninne her om dagen at jeg hadde kommet i kontakt med en fyr på tinder , og da brøt hun ut « Nei, Elin da!» som om tinder er flaut. Hun lo litt også. Hun har funnet seg kjæreste, så forstår jo på en måte at hun kanskje synes det er unødvendig. Men likevel. ER det flaut å bruke / møte folk fra tinder? Er det et NEDERLAG? 

mvh. jente i stuss 

Anonymkode: e647c...8da

Jeg kan ikke skjønne at man skal skamme seg fordi man vet hvordan man kan bruke moderne teknologi?

Tullball.

Det blir som om brevskrivere (frimerkejunkies) skal se ned på folk som bruker epost.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...