catwar Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Når fortelle en du flørter med at du har barn?Møtte en fyr i Oslo for noen uker siden og vi flørtet.. når eg skulle dra spurte han om han kunne få telefonnummeret mitt. Det fikk han, og i ettertid har vi tekstet litt og snappet.I begynnelsen var det konstant, og vi sendte ganske spennende snaps til hverandre og sa fine ting. Så roet det seg litt ned og eg tenkte at han hadde mistet interessen. Helt til han ringte meg fredags kveld og fortalte meg at han tenkte så mye på meg, og gleder seg til vi skal møtes neste uke.Tingen er at eg har ikke fortalt han at eg har barn!!Korleis vil han da reagere?Det har aldri vert tema då vi ikkje har vert så personlige å fortalt ting i meldingane. Så siden han bor i Oslo og eg 60 mil unna så har eg aldri tenkt tanken på at det kan bli så seriøst..Dumme meg..
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 jeg forteller det så fort som mulig Anonymkode: f485f...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 I ditt tilfelle ville jeg sendt en sms og informert han så fort som mulig. Jeg er klar for å begynne datingen, og hadde satt pris på om menn ville svart på denne tråden Bør opplysningen om barn stå i nettprofilen? Anonymkode: d122f...298 1
catwar Skrevet 9. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2015 Skrev en melding til han nesten like etter eg postet dette igår. Gikk heldigvis veldig fint.Han hadde snike på meg på Facebook og sett at der var barn.. Så han lurte på om de var mine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå