Gjest FruPotter Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Hei! Vet ikke om det er noe liknende der ute, men tenkte jeg skulle skrive et positivt innlegg, der jeg ramser opp de fine, positive tingene med min pappa.- Han er så snill og god! Han er omtrent aldri sint eller negativ, han ser det positive i ting.- Han er så SMART! Han suger til seg all informasjon. Hjernen hans er en gullgruve - der ligger det alt!- Han er hjelpsom. Med alt! Hver gang vi trenger hjelp er han der uten at vi trenger å spørre. Han vil hjelpe. - Hans måte å gi kjærlighet på er å gi. Gi en klem, gi en gave. I min 15-årsdag fikk jeg speilreflekskamera av han, fordi han visste at jeg elsket å ta bilder. Da gråt jeg av glede Hans måte å vise oss at han er glad i oss er å gi oss det han vet vi elsker, så lenge det er nytte i det.- Jeg er så glad i pappan min. Ubeskrivelig glad i han. Jeg kan ikke forestille meg et liv uten. Det ville ikke blitt det samme - det ville blitt tomt.Det er det jeg har å si om min pappa. Har du noe positivt å si om DIN pappa?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 • Hjelpsom! Nesten hver dag ringer mobilen hans og like mange ganger drar han ut for å skru på traktorer og biler • Morsom! Har alltid noe tullete å si eller noe morsomt å gjøre.• Latteren! Når han sitter i sofaen og ser på f.eks. AFV eller Mr.Bean og latteren høres lang vei mens tårene triller • Må og legge til hvordan han hjelper meg med mitt barn (ung mor) og hjelper meg med å finne bil som jeg trenger. Føler meg litt bortskjemt, men de fleste trenger litt hjelp en gang Anonymkode: 84fb4...2e4
Gjest Belle âme Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Utrulig snill og god.Blir glad av små enkle gleder.Ler av det meste.Veldig smart, veit det meste.Køyrer og henter.Flink til å lage mat!Liker omtrent alt av mat, så det er lett å lage ting.Lot meg alltid leike frisør med håret hans når jeg var lita.Veldig glad i typen min, og dei er stort sett enige 😂 Når eg f.eks er i dusjen, kan dei sitte i sofaen og snakke om ganske mykje og le med kvarandre.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 - Han er død (nei, det er ikke trist, det er bra, han var en kald og ond person) Anonymkode: e049a...dca 1
melatonin Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Han er en alt-mulig-mann, det er nesten ikke en ting han ikke fikser! Skrur biler og snekrer hus og hytter.Han har god humor, omtrent som min Og så klart, min pappa er den den sterkeste i hele verden!
sommermor Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Han var verdens snilleste menneske.Alltid hjelpsom og utrolig klok. God humor og godt humør.Han var så god å snakke med.Verdens beste pappa og bestefar.Dessverre kan jeg ikke gi han en klem lenger. Kun tenne et lys og pynte graven hans. Men er utrolig stolt og evig takknemlig for å være datteren hans.
Gjest FruPotter Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Så mye fint og koselig å lese Og kondolerer så mye til de som har mistet... Jeg kan ikke forestille meg et liv uten pappa...
Eneri Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Alltid god å prate og diskutere medHjelpsomGlad i oss barna og barnebarna sineinkluderende og omtenksomSamme rå humor som megHar aldri kritisert meg for mine valg i livet eller lagt seg oppi ting (etter jeg ble voksen og flyttet hjemmefra)Han er suuupeeer!
Birdo Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Humoren hans - han kunne få alle til å le til de fikk vondt i magen!Latteren hans - kunne høres i hele nabolaget omtrent og det gikk ikke ann å ikke le med han.Øynene hans - han hadde de snilleste øynene jeg noen gang har sett, de lyste godhet og varme.Kjærligheten hans - han passet alltid på at alle rundt han hadde det bra, han var lykkeligst når han kunne hjelpe og glede andre.Kreativiteten hans - han lagde de flotteste ting av treverk og tauverk.Historiene hans - han hadde fantastiske historier om livet som sjømann og jordomseiler.Jeg savner han så utrolig masse, snart ett år siden jeg mistet han og såret er dypere enn noen gang.. Ta godt vare på tiden med pappaen deres, den går ufattelig raskt..
Alja Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 At han gjør alt han kan for å ta igjen det tapte. Stiller alltid opp.Gjør så godt han kan.Alltid gode råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå