Gå til innhold

Tror jeg har ødelagt det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet/hatt ett forhold i omlag 2 mnd nå.

Vi har vært mye sammen, vi har begge barn på hver vår side slik at når jeg har barnefri har jeg vært hos han og omvendt.

Siste uken har vi bare sett hverandre 1 gang. 

Jeg vet han er sliten og i dårlig form, men jeg forstår ikke helt hvorfor ikke vi kan møtes allikevel.

Han sier selv han nok har vært litt avvisende men at det er grunnet formen og ikke for noe annet.

Hodet mitt vil tro ham mens hjertet mitt roper høyt at noe ikke stemmer. 

Vi har begge barnefri i helgen, og jeg har ikke sett snurten av ham. 

Fredag ville han spise middag og pilse hos faren sin, han spurte meg om jeg syntes det var greit og det syntes jeg jo selv om jeg i utgangspunktet helst skulle vært sammen med ham. han skrev vi kunne finne på noe lørdag. Lørdag kom og gikk, først kl 19.30 sa han at han måtte melde pass for han var dårlig.

Jeg ble rett og slett skikkelig skuffet og lei meg, og skrev noe om det til ham. Han har ikke svart på det jeg skrev, bare spurt om jeg har sovet godt noe jeg naturlig nok ikke har gjort.

Jeg la meg kl 20 i går og er helt ødelagt idag. Har vondt i magen og en skikkelig dårlig følelse.

Nå tenker jeg at det ryker... og det vil jeg jo ikke.

På en annen side, tåler han ikke høre at jeg blir lei meg så er det kanskje like greit.

Er det virkelig slik for menn som liksom elsker noen at de bare ikke vil treffes på en uke pga dårlig form?

Hvor slitsomt er det å ha noen der til å stryke på ryggen og ligge inntil?

Anonymkode: 4b750...e71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker nok litt uinteressert. Han ville vel forsikret deg om at han virkelig liker deg dersom han var så dårlig at han måtte melde avbud. Dersom du er på tuppa etter noen og vet at du fremstår avvisende så vil du jo virkelig anstrenge deg for å oppklare at du genuint er opptatt eller syk.

Det å ikke si noe overhodet når dere hadde planer lørdag viser jo også mangel på respekt.

Anonymkode: cca3b...559

Skrevet

Elsker hverandre etter to måneder? Dere er jo bare i bli kjent-fasen enda. Du høres litt krevende ut. Er han syk og sliten, er det ikke så rart om han ønsker litt fred. Noen trekker seg unna andre når de ikke er helt på topp, og det er selvfølgelig frustrerende for andre, men likevel forståelig. Og i stedet for å bli såret og lei deg, så bør du heller snakke med han om hva du føler.

Anonymkode: a43d1...b31

Skrevet

Elsker hverandre etter to måneder? Dere er jo bare i bli kjent-fasen enda. Du høres litt krevende ut. Er han syk og sliten, er det ikke så rart om han ønsker litt fred. Noen trekker seg unna andre når de ikke er helt på topp, og det er selvfølgelig frustrerende for andre, men likevel forståelig. Og i stedet for å bli såret og lei deg, så bør du heller snakke med han om hva du føler.

Anonymkode: a43d1...b31

krevende??

Jeg kunne ikke BLITT mindre krevende for pokker.

Ikke maser jeg,  ikke forventer jeg.. hvordan i svarte kan man være krevende da? Jeg hadde bare håpet at han prioriterte meg.

Er det virkelig å være krevende? 2 mnd inn i ett forhold?

Hans ord ang elske, ikke mine.. riktignok sagt i fylla men.

Uansett, gjør det nå om til "glad i" da om det passer deg bedre.

Jeg forstår han føler seg dårlig, det er helt greit det. Men er det unnskyldning god nok å vente til 19.30 på kvelden med å si noe om at han ikke orker møte meg? 

En lørdagskveld med barnefri for meg er luksus, og jeg hadde da for pokker ikke sittet hjemme hvis jeg visste han ikke orket?!

Kommunikasjon.. gi beskjed.. 

Nei forhold er tydeligvis ikke noe for meg skjønner jeg 

Skrevet

krevende??

Jeg kunne ikke BLITT mindre krevende for pokker.

Ikke maser jeg,  ikke forventer jeg.. hvordan i svarte kan man være krevende da? Jeg hadde bare håpet at han prioriterte meg.

Er det virkelig å være krevende? 2 mnd inn i ett forhold?

Hans ord ang elske, ikke mine.. riktignok sagt i fylla men.

Uansett, gjør det nå om til "glad i" da om det passer deg bedre.

Jeg forstår han føler seg dårlig, det er helt greit det. Men er det unnskyldning god nok å vente til 19.30 på kvelden med å si noe om at han ikke orker møte meg? 

En lørdagskveld med barnefri for meg er luksus, og jeg hadde da for pokker ikke sittet hjemme hvis jeg visste han ikke orket?!

Kommunikasjon.. gi beskjed.. 

Nei forhold er tydeligvis ikke noe for meg skjønner jeg 

Du virker jo helt rabiat akkurat her da. Tåler du ikke kritikk? 

Du kunne gitt lyd fra deg først på lørdagen. Dårlig gjort av han å melde avbud så sent ja - han høres ikke interessert ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...