AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Hei. Har flyttet til Ringsaker i Hedmark. Har 2 barn på 2 og 4 år, og lurte på om noen har erfaringer med de bhg som er i Ringsaker? Takk for svar. Anonymkode: d0eea...d2f
Celtic Heart Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Nå er Ringsaker veldig stort og jeg tror du vil få bedre svar hvis du skrumper inn området litt.Veldig dumt om jeg anbefaler deg øverkvern fus på Furnes hvis du bor på Brøttum. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Nå er Ringsaker veldig stort og jeg tror du vil få bedre svar hvis du skrumper inn området litt.Veldig dumt om jeg anbefaler deg øverkvern fus på Furnes hvis du bor på Brøttum. :) Furnes. Anonymkode: d0eea...d2f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Ringsaker er stort, ja, så dette blir vanskelig å svare på. De eneste barnehagene jeg har kjennskap til der, er Borgen og Brummund, som begge har bra ord på seg. Moelv barnehage bør du styre unna. Anonymkode: 99ecd...cf5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Alle offentlige barnehager er jo i utgangspunktet bra..... Anonymkode: feee4...60e
Gjest Mythic Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Alle offentlige barnehager er jo i utgangspunktet bra.....Anonymkode: feee4...60eAlle barnehager er offentlige. Alle er selvfølgelig ikke like bra, kvaliteten på tilbudet kan variere fra barnehage til barnehage. Og det finnes barnehager som spisser seg inn mot verdier som noen ønsker å ha mer fokus på for barna sine, som naturbarnehager, gårdsbarnehager, Montessori, Steiner osv.
Rødstrømpa Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Hei! Har du funnet ut av barnehager i Ringsaker / furnes? Jeg lurer også på noen barnehager der nemlig.... Har du noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå