Gå til innhold

Erfaring BHG i Ringsaker Hedmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Har flyttet til Ringsaker i Hedmark. 

Har 2 barn på 2 og 4 år, og lurte på om noen har erfaringer med de bhg som er i Ringsaker? 

Takk for svar. 

Anonymkode: d0eea...d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er Ringsaker veldig stort og jeg tror du vil få bedre svar hvis du skrumper inn området litt.

Veldig dumt om jeg anbefaler deg øverkvern fus på Furnes hvis du bor på Brøttum. 

• Liker 1
Skrevet

Nå er Ringsaker veldig stort og jeg tror du vil få bedre svar hvis du skrumper inn området litt.

Veldig dumt om jeg anbefaler deg øverkvern fus på Furnes hvis du bor på Brøttum. 

:) Furnes. 

Anonymkode: d0eea...d2f

Skrevet

Ringsaker er stort, ja, så dette blir vanskelig å svare på. De eneste barnehagene jeg har kjennskap til der, er Borgen og Brummund, som begge har bra ord på seg. Moelv barnehage bør du styre unna.

Anonymkode: 99ecd...cf5

Skrevet

Alle offentlige barnehager er jo i utgangspunktet bra.....

Anonymkode: feee4...60e

Skrevet

Alle offentlige barnehager er jo i utgangspunktet bra.....

Anonymkode: feee4...60e

Alle barnehager er offentlige. Alle er selvfølgelig ikke like bra, kvaliteten på tilbudet kan variere fra barnehage til barnehage. Og det finnes barnehager som spisser seg inn mot verdier som noen ønsker å ha mer fokus på for barna sine, som naturbarnehager, gårdsbarnehager, Montessori, Steiner osv.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei! Har du funnet ut av barnehager i Ringsaker / furnes? Jeg lurer også på noen barnehager der nemlig.... :) Har du noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...