AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 "Mann døde etter at bendel- ormen inni ham fikk kreftPåvist for første gang i historien."Det er nok svært svært sjeldent, heldigvis http://www.dagbladet.no/2015/11/08/nyheter/utenriks/forskning/helse/kreft/41819648/ Anonymkode: 60686...ecf
ajarRun Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Å nei, jeg som hadde tenkt å bestille bendelorm på nett for å slanke meg... Faen da, finnes det andre parasitter jeg kan innta så jeg slipper å spise mindre? Jeg hadde tenkt å ta bendelorm og så spise som et svin for å irritere noen venninner som prøver å gå ned i vekt.
altflyter Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Å nei, jeg som hadde tenkt å bestille bendelorm på nett for å slanke meg... Faen da, finnes det andre parasitter jeg kan innta så jeg slipper å spise mindre? Jeg hadde tenkt å ta bendelorm og så spise som et svin for å irritere noen venninner som prøver å gå ned i vekt. Søren og. Jeg hadde tenkt det samme! Parasitter er tross alt den sunneste og eneste løsningen vi har
ajarRun Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, altflyter skrev: Søren og. Jeg hadde tenkt det samme! Parasitter er tross alt den sunneste og eneste løsningen vi har Ja, jeg har lavt stoffskifte, og derfor går jeg ikke ned i vekt selv om jeg slutter helt å spise og løper jorden rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå