AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Når jeg skriver o profilen min at jeg kun vil ha kontakt med hvite menn, så får jeg slengt i meg at jeg er rasist og om jeg prøver en farget mann så vil jeg aldri gå tilbake til en hvit mann igjen.. men når en farget kvinne skriver hun vil kun ha hvite menn så er det greit... så hvorfor er det ikke rastisk når hun skriver det? Anonymkode: b1c13...cb2 1
ajarRun Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Du kan ikke være rasistisk mot deg selv, det er vel åpenbart?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Du kan ikke være rasistisk mot deg selv, det er vel åpenbart?http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/1562629/Israeli-neo-Nazi-gang-filmed-attacking-Jews.htmlhttp://www.theguardian.com/world/2007/sep/10/israel.internationalcrimehttp://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/israels-nightmare-homegrown-neo-nazis-in-the-holy-land-396392.html Anonymkode: 7a01f...608
Knirke Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 De som strør om seg med rasismebeskyldninger er som regel mindre intelligente mennesker. Ifølge ders logikk kan man ikke foretrekke epler uten at man samtidig hater alle pærer 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Du kan ikke være rasistisk mot deg selv, det er vel åpenbart?Jewish neo-Nazi gang arrestedISRAELI police have broken up a neo-Nazi cell that had been attacking religious Jews, in a case that has shocked the Jewish state.The youths, who had Nazi tattoos and allegedly celebrated Adolf Hitler’s birthday, belonged to Soviet Jewish families who had migrated to Israel under its law of return, which allows people with at least one Jewish grandparent to become Israeli citizens.“It is difficult to believe that Nazi ideology sympathisers can exist in Israel, but it is a fact,” said Major Revital Almog, the police officer in charge of the year-long investigation that began when vandals daubed swastikas and Hitler’s name on synagogues in Petah Tikva, near Tel Aviv.While such incidents have been on the rise in Eastern Europe, this was believed to have been the first time it had occurred on such a scale in Israel, which was formed after the Nazi Holocaust that killed six million Jews.“The tragic irony in this is that they would have been chosen for annihilation by the Nazis they strive to emulate,” said Arieh O’Sullivan, a spokesman for the Anti-Defamation League, which targets cases of anti-Semitism.http://www.theaustralian.com.au/archive/news/jewish-neo-nazi-gang-arrested/story-e6frg6tx-1111114382429?nk=17ad75a049cc327bd3e1cfb2f004da62-1446947611 Anonymkode: 7a01f...608 2
ajarRun Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Jeg ser ikke hvordan jødiske nazister har noe med rasisme å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Jeg ser ikke hvordan jødiske nazister har noe med rasisme å gjøre. https://en.wikipedia.org/wiki/Nazism_and_race Anonymkode: 7a01f...608
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Når jeg skriver o profilen min at jeg kun vil ha kontakt med hvite menn, så får jeg slengt i meg at jeg er rasist og om jeg prøver en farget mann så vil jeg aldri gå tilbake til en hvit mann igjen.. men når en farget kvinne skriver hun vil kun ha hvite menn så er det greit... så hvorfor er det ikke rastisk når hun skriver det?Anonymkode: b1c13...cb2La oss heller snu litt på spørsmålet; Er det rasistisk om et utested skriver "whites only" på døra og praktiserer deretter? Anonymkode: 7e0d1...358 2
Gjest Gjest_frisk Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 La oss heller snu litt på spørsmålet; Er det rasistisk om et utested skriver "whites only" på døra og praktiserer deretter?Anonymkode: 7e0d1...358Det er ikke sammenlignbart. Overhodet. 1
Summers Skrevet 8. november 2015 #10 Skrevet 8. november 2015 (endret) Om du skriver "kun hvite menn" kan du fort ende opp med "kun hvite menn som driver veldig mye innvandrings- og islamkritikk". Endret 8. november 2015 av Summers 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #11 Skrevet 8. november 2015 Vel, jeg er likedan for jeg er også bare interessert i hvite menn. Egentlig er jeg enda vanskeligere for jeg vil bare ha en nordmann, med samme etniske og kulturelle bakgrunn som meg. Jeg tenker at beslutningen er personlig og tilhører meg alene. Hva andre mener er ikke relevant for meg. Dessuten bunner mange av reaksjonene i at mørke mennesker føler seg avvist. Men sånn er livet og jeg driver ikke veldedighet. Du kan vel bare drite i det, du også? Anonymkode: 15564...b26 3
Daniel123 Skrevet 8. november 2015 #12 Skrevet 8. november 2015 Når jeg skriver o profilen min at jeg kun vil ha kontakt med hvite menn, så får jeg slengt i meg at jeg er rasist og om jeg prøver en farget mann så vil jeg aldri gå tilbake til en hvit mann igjen.. men når en farget kvinne skriver hun vil kun ha hvite menn så er det greit... så hvorfor er det ikke rastisk når hun skriver det?Anonymkode: b1c13...cb2Smakspreferanser har ingenting med rasisme å gjøre, og hverken du eller den her fargede kvinnen utviser rasistiske holdninger. Dette her handler enkelt å greit om smak og behag, om estetikk og tiltrekning.
Gjest Skrevet 8. november 2015 #13 Skrevet 8. november 2015 Når jeg skriver o profilen min at jeg kun vil ha kontakt med hvite menn, så får jeg slengt i meg at jeg er rasist og om jeg prøver en farget mann så vil jeg aldri gå tilbake til en hvit mann igjen.. men når en farget kvinne skriver hun vil kun ha hvite menn så er det greit... så hvorfor er det ikke rastisk når hun skriver det?Anonymkode: b1c13...cb2Hvorfor skrive det i det hele tatt? De du ikke vil ha kontakt med kan du jo uansett velge bort når de sender melding. Da slipper du å utsette deg for dritt og de slipper å tro at du er rasist. 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 Jeg(som mann) er i større grad mer tiltrukket jenter av annet opphav enn rent etnisk norsk, det gjør meg ikke til en rasist. På samme måte som brunetter vekker noe inne i meg i langt større grad enn blondiner. Er ikke fordomsfull, men handler mer om preferanse, estetikk, utseende, kultur osv. I mitt tilfelle er det en interessen for noe annerledes enn normalen, å lære om det ukjente. Anonymkode: 6def0...7af 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #15 Skrevet 13. november 2015 Jeg(som mann) er i større grad mer tiltrukket jenter av annet opphav enn rent etnisk norsk, det gjør meg ikke til en rasist. På samme måte som brunetter vekker noe inne i meg i langt større grad enn blondiner. Er ikke fordomsfull, men handler mer om preferanse, estetikk, utseende, kultur osv. I mitt tilfelle er det en interessen for noe annerledes enn normalen, å lære om det ukjente. Et helt legitimt ståsted, spør du meg. Og som du skriver, prinsipielt nært beslektet TS sitt innlegg. Problemet vårt er at vi har et politisk klima som sykeliggjør hvite mennesker når de interesserer seg for eller setter pris på selv seg og sine. Anonymkode: 15564...b26
lisebanan2 Skrevet 13. november 2015 #16 Skrevet 13. november 2015 Kan du ikke bare blokkere de som ikke passer preferansen din? Du kan jo miste mange menn som får en uggen følelse av den kommentaren. Jeg skriver heller ikke at menn under 175 er uønsket, men de blokkeres lel. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #17 Skrevet 13. november 2015 Det må da være lov å si at man bare vil ha kontakt med hvite menn. Har ikke noe med å være rasist å gjøre, det er noe helt annet. Jeg kunne ikke tenke meg noe annet enn en hvit mann, er ikke tiltrukket seksuelt av afrikanske, asiatiske eller andre veldig mørke menn. Sånn er vi bare forskjellige. Noen vil ha det mørke og eksotiske og faller for det, andre liker best de som er lysere og ligner på en selv. Og omvendt sikker for de fra andre verdensdeler. Anonymkode: 34fa6...f8d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #18 Skrevet 14. november 2015 Kan du ikke bare blokkere de som ikke passer preferansen din? Du kan jo miste mange menn som får en uggen følelse av den kommentaren. Jeg skriver heller ikke at menn under 175 er uønsket, men de blokkeres lel. helt enig! Tror TS faar glipp av vettuge hvite menn ved aa skrive slikt. Personlighets faar jeg bilde I hodet av uutdannet ,storroykende, litt white trash person som skriver slikt. Anonymkode: 3074c...840 1
Gjest Skrevet 14. november 2015 #19 Skrevet 14. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå