Gå til innhold

Farsdag - Gir dere noe ekstra seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Nei, faktisk ikke, men det var veldig likt ja, så det er åpenbart flere som tenker i samme bane :skratte::skratte::skratte:

Anonymkode: 6b45d...3cf

Du har en syk humor

Anonymkode: 2ff26...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger ikke noen merkedag for å gi mannen min noe ekstra seksuelt. Er dog enig i hva andre skriver om at farsdag er ingen kjærestedag.

Anonymkode: 0056a...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo farsdag nå er det ikke? :klo: 

Hva har farsdag med incest å gjøre. Incest-vitser hører ingen steder hjemme.

Anonymkode: 5300a...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ts...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger jo i navnet hva den dagen dreier seg om. 
At barn skal feire sin far. 
Vi koner og samboere og kjærester osv har egne dager for å gjøre ekstra ting for å markere dager på den måten om vi ønsker. Det kalles jubileum og valentines for de som gidder å delta i kjøpehysteriet den dagen :jepp: 

For ikke å snakke om biff- og blowjobdagen :fnise:

TS her. Jeg tenkte ikke på incest. Det var det folk som dro frem pga en noe klønete formulering i tittelen. Jeg tenkte selvsagt på at kona gir mannen sin en ekstra påskjønnelse på farsdagen, så tolket folk det som incest. Det kan ikke jeg lastes for. Tror nok de fleste forstod hva jeg mente, men følte en trang til å dra incest-vitser. Og så er det jeg som har rar humor? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle farsdag eller morsdag være en dag man som partner ønsker å gjøre stas på sin kjære seksuelt sett? For meg er slike dager beregnet på barna og foreldrene. For eksempel at barna har laget noe i barnehagen eller skolen som de overrasker far eller mor med på morgenen. Barna lager kanskje kake og har en fin dag sammen med sine foreldre. 

Forøvrig er dette en dag for handelsstanden og kun et forsøk på å tjene noen ekstra kroner. 

Anonymkode: 6ef78...2d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pappa fikk sjokolade. 

Det finnes de som mener sjokolade er bedre enn sex. ;)

Anonymkode: deb5b...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om biff- og blowjobdagen :fnise:

TS her. Jeg tenkte ikke på incest. Det var det folk som dro frem pga en noe klønete formulering i tittelen. Jeg tenkte selvsagt på at kona gir mannen sin en ekstra påskjønnelse på farsdagen, så tolket folk det som incest. Det kan ikke jeg lastes for. Tror nok de fleste forstod hva jeg mente, men følte en trang til å dra incest-vitser. Og så er det jeg som har rar humor? :klo:

Ja, den dagen også så klart. Men den er jo en bonus for begge. Biff er alltid en vinner ;) 
Men sex er da ikke en påskjønnelse :fnise: 
Bra jobba, her får du en håndjager :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

farsdag er jo en dag der fedre feires! Jeg kan godt gi samboeren min litt ekstra sex på kvelden for å vise at jeg setter pris på han som både kjæreste og far til mine barn. På dagen feires han med barna, gaver og frokost på senga, etter barna har lagt seg så syns han det er hyggelig med litt ekstra sex! Da får han det! Selv om det er farsdag!!

Anonymkode: adfd9...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å "gi" sex, egentlig? Er det et belønningssystem jeg ikke har fått med meg? Jeg og samboeren har sex når vi begge har lyst, ikke fordi en av oss har gjort seg "fortjent" til det. Men såklart, det må være opp til den enkelte om en vil behandle sex som en handelsvare i et forhold. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, beklager ts, men tror dette blir feil uansett hvordan du formulerer det:fnise: Jeg trodde først du mente at du skulle gi din egen far noe seksuelt, men ble ikke såå mye bedre om man skal gi mannen noe seksuelt på vegne av barna. For all del, ha sex, men ikke gi noe "ekstra" fordi det er farsdag. Blir iallefall litt feil for min del da det er barna som skal "feire" sin far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...