Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurte på en ting ! Noen som har blitt operert for å se om de har tette eggledere med kikkhullsoperasjon?

Har fått time til det og lurte på om noen vet om det er noe problem at jeg har mensen på det tidspunktet operasjonen foregår ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mensen under en slik operasjon, gikk helt fint. Men ring inn å hør med dem, så får du et helt riktig svar. Om du blør mye så blir det litt gris siden de går inn i livmoren med et instrument for å flytte på livmoren for å se bak også, men det er ikke noe verre enn å tørke etterpå. ;) 

Anonymkode: fa1c3...0bd

Skrevet

Tusen takk for svar ! Skal ringe å høre i morgen for sikkerhets skyld:)

Anonymkode: 47adb...952

Skrevet

Tusen takk for svar ! Skal ringe å høre i morgen for skikkethet skyld:)

Skrevet

Du trenger ikke ringe og spørre. Mensen er en naturlig ting på en gynekologisk operasjonsstue. Det er og en stor fordel å ha mensen under operasjon for tette eggeldere eller annen u.s. fordi man da lettere vil kunne se om der er aktiv endometriose. Endometriose kan gi tette eggledere. 

Anonymkode: b9d6d...237

• Liker 1
Skrevet

Tror nok det skal gå helt fint. Jeg tok en kikkhullsoperasjon når egglederen min hadde sprukket og det var blod over alt, og det gikk bra, så mensen går nok fint.

Lykke til :) 

Skrevet

Takk for nyttige svar !

en ting til, i papirene jeg fikk fra sykehuset stod det ikke hva prisen på en slik operasjon er, bare at jeg skulle betale egenandelen etter operasjonen. Noen som vet sånn ca ? 

Skrevet

Husker ikke nøyaktig, men rundt 300 kr :)

Skrevet

Åh ikke værre! Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...