Gå til innhold

Flydramaer, mer enn nok!

Anbefalte innlegg

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

Öks på flyet? jaha. Det finns så jävlig mange sykinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det snart ikke noe som sjokkerer meg :roll:

Hærregud så tragisk værden er blitt!

Nå er man jo ikke trygg noen steder!

Klems Charmina

:babyjente: 43 dager til termin :babyjente:

Skrevet
Nå er det snart ikke noe som sjokkerer meg :roll:

Hærregud så tragisk værden er blitt!

Nå er man jo ikke trygg noen steder!

Klems Charmina

:babyjente: 43 dager til terminenig, blir jo bare værre og værre.......

Skrevet

Dette er jo ikke akkurat ille iforhold til hva man ellers har hørt skjedd rundt omkring i det siste, da - men det er jo riktignok litt nærmere oss selv ....

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

Ja det er närmere, og egentlig veldig sjokkerende på den ruta... Ikke internasjonell akkurat, eller tenkelig.

Men det er jo ikke terror...

..på en måte

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

Det kan skje hvorsomhelst og det er det som er det jävlige her!

man har jo ingen garantier for noe som helst.

Skrevet
Sånt kan jo skje hvor som helst.

Nåja....I norge ja.

Tviler sterkt på at det er mange plasser man kommer ombord et fly med øks og kniv.

Skrevet

Det var uhyre ekkelt å lese om dette - og det spørs om jeg ikke tenker på det neste gang jeg skal ut og fly.

Hvordan i all verden klarer man å komme seg ombord på et fly med en øks ???

Nå må lille Norge snart kutte ut denne naiviteten sin og foreta skikkelige undersøkelser av folk før de går ombord i fly - også for innenlandsturer.

Et annet moment er at de må begynne å vurdere asylsøkere bedre. Klarer de ikke å fange opp de som er noen tikkende bomber, bl.a. nordafrikaneren på flyet idag, han på trikken i Oslo, de to som knivdrepte den eldre kvinnen i Haugesund, han som drepte en buss-sjåfør + alle de andre sakene som har vært de siste årene.

Skrevet

Man kommer seg ombord på et fly med øks og to kniver fordi det er 28 flyplasser i norge uten sikkerhetssjekk. På tide at lillelandet våkner for alvor. Ser for meg terrorister og andre ustabile mennesker kunne kost seg som unger i godtebutikk og styrta en drøss med fly rundt omkring her. ha ha

Skrevet
Man kommer seg ombord på et fly med øks og to kniver fordi det er 28 flyplasser i norge uten sikkerhetssjekk. På tide at lillelandet våkner for alvor. Ser for meg terrorister og andre ustabile mennesker kunne kost seg som unger i godtebutikk og styrta en drøss med fly rundt omkring her. ha ha

Det er det første jeg tenkte på når jeg så ekstra-sendingen på tv2. hvorfor i ******* kom han inn med både øks og kniv på flyet? burde ikke noen varsel-lamper lyse nå?

Skrevet

Svenska Luftfartsvärket har svidd av 900.000.000 Skr. på sikkerheten på svenske flyplasser for å få disse opp til EU pålagt sikkerhetsstandard.

Når vi har fått så mange berikere til Norge, haster det å styrke sikkerheten her også. Hvem får betale? Brukerne av flyplassene.

Det må være helt klart at det ikke er berikernes skyld. Den norske psykiatrien har skylden. Den er alt for dårlig utbygget. Hadde psykiatrien fanget opp den stakkars nordafrikaneren med dårlig hukommelse, hadde dette aldri skjedd.

Skrevet

Jeg synes dette er skremmende. Som sagt, det burde lyse noen varsellamper. Jeg trodde virkelig man hadde kontroll av passasjerer på fly.

Kniver, økser, skytevåpen, det er desverre en del av hverdagen nå virker det som. På busser, i taxi-køen, på fly, i butikken.

Snart blir det vel mulig å få kjøpe skuddsikre vester. Håper iallefall det om ikke den skremmende utviklingen vi nå ser stopper.

Verden er rå. Det er også Lille Norge blitt. Hvor gikk det galt, når ble det sånn...

Skrevet

Snart blir det vel mulig å få kjøpe skuddsikre vester.

Det er da fullt mulig. Viktig dørvakt utstyr

Skrevet

Jeg håper virkelig at ingen tror jeg mener dette:

"Det må være helt klart at det ikke er berikernes skyld. Den norske psykiatrien har skylden. Den er alt for dårlig utbygget. Hadde psykiatrien fanget opp den stakkars nordafrikaneren med dårlig hukommelse, hadde dette aldri skjedd."

Dette er god PK unnskyldning for totalforfeilet asylpolitikk.

Skrevet

Det værste er at asylsøkeren antagelig får det som han vil - han blir i Norge. For nå skal han jo "straffes" for det han har gjort, tvangsinnleggelse eller fengsel. For han er det vel uansett bedre enn å bli sendt hjem....

Skrevet

Jeg leste en debatt i avisen her i byen idag om akkurat dette. En mann skrev at vi burde vurdere å bruke utrangerte oljeplattformer i Nordsjøen til å plassere asylsøkere uten identitet og som hadde fått avslag på søknaden om asyl. Synes faktisk ikke ideen var så dum - for hvis denne asylsøkeren nå får opphold, enten i fengsel eller på sykehus så er det faktisk en stående invitasjon til andre i samme situasjon. Da kommer jeg til å velge andre framkomstmidler enn fly i tiden framover.

Skrevet

Uff det blir ekkelt å fly nå fremover.At han kom seg inn på det flyet med både øks og kniver skjønner jeg ikke.Når de har så dårlige rutiner så kan dem ikke regner med noa annet heller.Tenk på de som kunne dødd på det flyet?

Skrevet
Tenk på de som kunne dødd på det flyet?

Ja, ikke bare kunne han drept noen med den øksa, men det er jo bare flaks at flyet ikke styrtet :-?

Skrevet

Det er da fullt mulig. Viktig dørvakt utstyr

Jeg mente for oss vanlige mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...