Gå til innhold

Barn med forskjellige entisiteter og foreldres nye forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det er vanskeligheter for personer med barn med forskjellige entusiaster, å finne seg noen nye å bli i lag med?

Bare nysgjerrig, er ikke relevant for min del.

Anonymkode: 0b155...0a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etnisiteter.  Er ikke vant med auto korrekt.

Skrevet

Entusiaster?

Anonymkode: 06980...f21

Skrevet

Sorry. :)

Skrevet

Det går vel an å koble den ut?

Skrevet

Entusiaster?

Heldigvis kom jeg deg i forkjøpet.

• Liker 1
Skrevet

Heldigvis kom jeg deg i forkjøpet.

Ja, jeg beklager. Du hadde det jo rett i overskriften. :)

Skrevet

Ja, jeg beklager. Du hadde det jo rett i overskriften. :)

Men for å svare på spørsmålet ditt. Jeg har en nevø og niese (søsken) som er adoptert fra Brasil og er meget mørke i huden, ingen av dem har hatt noen problemer såvidt meg bekjent. Nevøen min fikk barn med sin etnisk norske kjæreste for et år siden og der går, tilsynelatende, alt på skinner så langt.

• Liker 1
Skrevet

Men for å svare på spørsmålet ditt. Jeg har en nevø og niese (søsken) som er adoptert fra Brasil og er meget mørke i huden, ingen av dem har hatt noen problemer såvidt meg bekjent. Nevøen min fikk barn med sin etnisk norske kjæreste for et år siden og der går, tilsynelatende, alt på skinner så langt.

Jeg skriver om videre forhold, dersom det skulle gå i vasken. Personlig tror jeg at det er verre å få et nytt forhold. Kanskje damer i særskilt grad.

Skrevet

Jeg skriver om videre forhold, dersom det skulle gå i vasken. Personlig tror jeg at det er verre å få et nytt forhold. Kanskje damer i særskilt grad.

Oi, beklager. Leste ikke HI særlig godt. Nei, da vet jeg ikke. Har ikke noen erfaring med det.

Skrevet

Oi, beklager. Leste ikke HI særlig godt. Nei, da vet jeg ikke. Har ikke noen erfaring med det.

Du kjenner ingen heller?

Skrevet

Hva mener du? At du f.eks. er norsk og fått barn med en fra Eritrea eller Kina, og så lurer du på om en nordmann ville falt for deg da? Tror ikke folk bryr seg så mye om hvor eksene dine kommer fra..?

Anonymkode: 17275...39e

Skrevet

Hva mener du? At du f.eks. er norsk og fått barn med en fra Eritrea eller Kina, og så lurer du på om en nordmann ville falt for deg da? Tror ikke folk bryr seg så mye om hvor eksene dine kommer fra..?

Anonymkode: 17275...39e

Ja. Du vet ikke hvordan folk reagerer på å ta vare på barn av slike forhold.

Skrevet

Ja. Du vet ikke hvordan folk reagerer på å ta vare på barn av slike forhold.

Er disse barna annerledes enn andre barn?? Hvordan skal folk reagere på det å ta vare på barn av "slike" forhold?

• Liker 3
Skrevet

Du kjenner ingen heller?

Jo faktisk, når jeg tenker meg så gjør jeg det. Eller kjenner og kjenner, en venninne av søsteren min (som jeg ikke kjenner) ble samboer med en etnisk norsk mann da hun var alenemor med datteren som har far fra Gambia. De bor fremdeles sammen, etter mange år. 

Skrevet

Er disse barna annerledes enn andre barn?? Hvordan skal folk reagere på det å ta vare på barn av "slike" forhold?

Det er noen som ikke liker det som skjer og mener det er bra å være lojal mot folk og sivilisasjon. Spørsmålet er om de tenker slik her og.

Skrevet

Det er noen som ikke liker det som skjer og mener det er bra å være lojal mot folk og sivilisasjon. Spørsmålet er om de tenker slik her og.

Lojal mot folk og sivilisasjon? Hehe, javel... :fnise:  Så folk som blir sammen på tvers av etnisitet er ikke lojale mot konge og fedreland? Altså er det blitt til at folk kler seg i hvite laken og brenner kors her eller hva er det som skjer...

• Liker 2
Skrevet

Lojal mot folk og sivilisasjon? Hehe, javel... :fnise:  Så folk som blir sammen på tvers av etnisitet er ikke lojale mot konge og fedreland? Altså er det blitt til at folk kler seg i hvite laken og brenner kors her eller hva er det som skjer...

Du kan kalle dem det du vil. Men det norske folk vil jo ikke lenger eksistere og det samme med sivilisasjonen dersom mange nok gjør det. Da vil noe nytt oppstå.

Skrevet

Jeg ble gravid med en fra Irak og sønnen min er ganske mørk. Nå er jeg gift med en norsk mann og har fått et barn til som er hvit i håret og er super lys. Mannen min har hele tiden behandlet begge som de skulle vere hans selv om bare en er det. Tror ikke mannen min noen gang har tenkt over at gutten tydelig ikke er bare norsk...

Anonymkode: 39695...a96

Skrevet

... Da vil noe nytt oppstå.

Sånn som det har gjort i alle tider? Med nye impulser fra nye oppdagelser, nytt tankegods, forflytting av mennesker, utveksling av tanker og varer gjennom handel og mellommenneskelige møter?

Anonymkode: fd8b2...680

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...