AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Når dere damer sk Anonymkode: eb8de...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Da er det ford Anonymkode: 8c2d0...fbb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Når dere svarer veldig kort og kaldt på flere spørsmål på rad, betyr det da at dere ikke er interessert? Type "Ja, hehe", "Nei, si det du". Anonymkode: eb8de...4fe
Charmander Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Når dere svarer veldig kort og kaldt på flere spørsmål på rad, betyr det da at dere ikke er interessert? Type "Ja, hehe", "Nei, si det du".Anonymkode: eb8de...4feJa det betyr det. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Eller så skyldes at vi (eller jeg) er lei fantasiløse spørsmål! Anonymkode: 8c540...3c1
ajarRun Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Eller så skyldes at vi (eller jeg) er lei fantasiløse spørsmål! Anonymkode: 8c540...3c1Forslag til fantasifulle spørsmål?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Forslag til fantasifulle spørsmål?"Jeg ser du skriver at du bruker mye tid på trening. Hva slags trening går det i?""Åja, du har studert i Trondheim. Hvordan var det?"Føler det er noen gutter (og sikkert jenter) som bare skriver "hva skjer?" eller "har du en fin dag?", og så kommer det liksom ikke noe mer. Blir veldig fort at samtalen ender da Anonymkode: 8c540...3c1 1
ajarRun Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 "Jeg ser du skriver at du bruker mye tid på trening. Hva slags trening går det i?""Åja, du har studert i Trondheim. Hvordan var det?"Føler det er noen gutter (og sikkert jenter) som bare skriver "hva skjer?" eller "har du en fin dag?", og så kommer det liksom ikke noe mer. Blir veldig fort at samtalen ender da Anonymkode: 8c540...3c1Jeg sliter med å få til gode samtaler på tinder. Mange har profiler som ikke inneholder noe som helst som forteller hva de driver med. Har en match nå, hun skriver i øyeblikksbildet at hun studerer på en søndag. Bortsett fra det er det ingen informasjon som hjelper til å finne noe å starte samtale om.Jeg prøvde å spørre hvilken trening det gikk i, da fikk jeg "styrke" til svar etter to dager...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #10 Skrevet 8. november 2015 Jeg sliter med å få til gode samtaler på tinder. Mange har profiler som ikke inneholder noe som helst som forteller hva de driver med. Har en match nå, hun skriver i øyeblikksbildet at hun studerer på en søndag. Bortsett fra det er det ingen informasjon som hjelper til å finne noe å starte samtale om.Jeg prøvde å spørre hvilken trening det gikk i, da fikk jeg "styrke" til svar etter to dager...(Jeg som skrev det over deg!) Æsj da, da skjønner jeg at det blir vanskelig! Da kan det vel være som en over skriver, at hun ikke er så interessert. Jeg vet med meg selv at jeg fort merker hvem jeg har mest interesse for (på Tinder), og det kan nok være at jeg ubevisst er litt kort med de andre pågående samtalene. Jeg mener bestemt at jeg ikke prøver å gjøre det bevisst, men jeg ser jo at det er forskjeller i måten jeg svarer på - avhengig av interesse. Anonymkode: 8c540...3c1
ajarRun Skrevet 8. november 2015 #11 Skrevet 8. november 2015 (Jeg som skrev det over deg!) Æsj da, da skjønner jeg at det blir vanskelig! Da kan det vel være som en over skriver, at hun ikke er så interessert. Jeg vet med meg selv at jeg fort merker hvem jeg har mest interesse for (på Tinder), og det kan nok være at jeg ubevisst er litt kort med de andre pågående samtalene. Jeg mener bestemt at jeg ikke prøver å gjøre det bevisst, men jeg ser jo at det er forskjeller i måten jeg svarer på - avhengig av interesse. Anonymkode: 8c540...3c1Sveiper du at du liker folk du ikke er interessert i for så å gi dem korte svar? Eller merker du utifra det de skriver at du er uinteressert?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #12 Skrevet 8. november 2015 Sveiper du at du liker folk du ikke er interessert i for så å gi dem korte svar? Eller merker du utifra det de skriver at du er uinteressert?Det sistnevnte! Jeg er i utgangspunktet interessert - men så endrer det kanskje seg pga samtalen ikke går fremover, eller at andre samtaler plutselig blir mer "spennende"... Anonymkode: 8c540...3c1 1
ajarRun Skrevet 8. november 2015 #13 Skrevet 8. november 2015 Hvor lang tid bør jeg vente før jeg foreslår at man skal møtes?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #14 Skrevet 8. november 2015 Hvor lang tid bør jeg vente før jeg foreslår at man skal møtes?(Det er jeg som har skrevet over) Jeg tenker at det er litt avhengig av hva du er komfortabel med. Jeg personlig kan godt skrive et par dager, så spørre om et treff. Det fordi jeg vet at kjemi på nett ikke er det samme som kjemi i virkeligheten. Jeg har brent meg et par ganger på at jeg har fått forventninger som virkeligheten ikke har innfridd. Derfor er det fint å treffes tidlig - så rekker du ikke lage deg for mange forventninger. Men igjen, det handler om hva du er komfortabel med. Er du en spontan type? Liker du å planlegge? Liker du å vite mye på forhånd? Anonymkode: 8c540...3c1
ajarRun Skrevet 8. november 2015 #15 Skrevet 8. november 2015 Liker ikke å planlegge, og jeg føler at dess mindre jeg vet dess bedre. Men det er vel en annen side til saken?
lille_myyy Skrevet 8. november 2015 #16 Skrevet 8. november 2015 Jeg merker selv (jeg er jente) at de jeg skriver kort til, er jeg ikke så interessert i lengre ut ifra hvordan "tonen" virker osv. Forstår jo nå at Tinder er sykt overfladisk, og at man egentlig ikke gir alle en sjanse til å vise hvem de egentlig er, fordi man på en måte "dømmer" litt for fort. Jeg kan gi deg noen tips til hva som får meg interessert eller ikke da? Vet at alle er forskjellige, og at kanskje ikke alle er enige i det jeg skriver:)1) Hvis personen skriver mange meldinger på rad, uten at jeg enten har rukket å svart, eller kanskje ikke så noe å svare på.2) Hvis personen virker for "overivrig", så blir jeg skremt, og skygger unna3) Hvis jeg (som hun over) har en annen samtale jeg enten har pratet mer med, og evt. håper å treffe eller bli bedre kjent med, så klarer jeg ikke å virke så interessert i andre, selv om den andre kan virke okei.4) Startmeldinger som "Hei søta. Du hadde et fantastisk smil! Hva gjør du i dag?" Dette tror jeg personlig er mest min issue, men jeg får helt fnatt av slike meldinger 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #17 Skrevet 8. november 2015 Liker ikke å planlegge, og jeg føler at dess mindre jeg vet dess bedre. Men det er vel en annen side til saken?Betyr dette at du selv er ganske kortfattet i meldingene, og ikke selv kommer med (mange) spørsmål? Kan det være at hun ikke skjønner at du faktisk er interessert? Anonymkode: 8c540...3c1
ajarRun Skrevet 8. november 2015 #18 Skrevet 8. november 2015 Betyr dette at du selv er ganske kortfattet i meldingene, og ikke selv kommer med (mange) spørsmål? Kan det være at hun ikke skjønner at du faktisk er interessert? Anonymkode: 8c540...3c1Nja, jeg er litt redd for at det skal virke som et avhør. Dersom man ikke får noen spørsmål tilbake eller ledetråder til hva man kan snakke om er det fryktelig vanskelig å få til noe.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #19 Skrevet 9. november 2015 Hvis jeg kun svarer "ja hehe" "nei si det du" og fortsetter slik på hvert svar så prøver jeg helt klart å drepe samtalen fordi jeg ikke er interessert eller syntes det blir for kjedelig.Om jeg svarer det en gang i ett enkelt svar bare så kan det være tilfeldig og ikke noe spes mening med at det er kort svar.Men på tinder er det viktig å snakke om litt ting som skaper engasjement, musikk man liker, film sjanger, reise steder, og ikke bare sånn hei hva gjør du? meldinger for at det skal være interessant for meg ihvertfall å gidde å fortsette å rulle ballen i en samtale. Litt humor og forslag til type drømmedate og snakke litt om hunden om hun har hund på bildet osv. Men ikke bare stille spørsmål, dele ting om deg selv som er relevant også. Anonymkode: 19743...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #20 Skrevet 9. november 2015 Hvis jeg kun svarer "ja hehe" "nei si det du" og fortsetter slik på hvert svar så prøver jeg helt klart å drepe samtalen fordi jeg ikke er interessert eller syntes det blir for kjedelig.Om jeg svarer det en gang i ett enkelt svar bare så kan det være tilfeldig og ikke noe spes mening med at det er kort svar.Men på tinder er det viktig å snakke om litt ting som skaper engasjement, musikk man liker, film sjanger, reise steder, og ikke bare sånn hei hva gjør du? meldinger for at det skal være interessant for meg ihvertfall å gidde å fortsette å rulle ballen i en samtale. Litt humor og forslag til type drømmedate og snakke litt om hunden om hun har hund på bildet osv. Men ikke bare stille spørsmål, dele ting om deg selv som er relevant også.Anonymkode: 19743...7bdEnig med deg!Til deg, ambivalentReaction, jeg, personlig, tenker det er en stor avstand fra det å være høflig/ være interessert til at det blir avhør. Spør du meg om hvor mange søsken jeg har, tenker jeg at du er interessert bare. Spør du meg om hvilke genetiske sykdommer som går i familien, eller hvor mange sex-partnere jeg har hatt, kan jeg nok oppleve det ubehagelig. Tenk deg at du er på fest og du går i snakk med ei/ en du ikke kjenner. Hva er naturlig å spørre om? Anonymkode: 8c540...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå