AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Dere som har har barn som ble syke ved barnehagestart, hvor lenge holdt det på? Og ble det bedre? Anonymkode: a9e45...d65
Gjest Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Mye sykdom hele det første året. Håper du slipper det samme!
Orchideae Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Første halvåret mener jeg. Verst de første månedene. Hun startet i november, vi hadde tre syktbarndager da juleferien startet.. Så da var det 17 sykedager de to første månedene. Tror jeg hadde EN uke jeg var full uke på jobb fra oppstart til jul. Nå er hun nesten aldri syk.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Ja huff. Min eldste var mye syk første halve året! Kom seg etterhvert. Anonymkode: 859e7...cee
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Godt å høre at de blir bedre etterhvert. Anonymkode: a9e45...d65
Gjest Dorey Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Vår eldste startet i bhg i august 2013, og var borte et par dager i uka grunnet sykdom, de syv neste månedene... Nå har han ikke vært borte grunnet sykdom enda dette barnehageåret, så det blir mer futt i immunforsvaret etterhvert
Ulrikke Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Første halvåret var det STORT kryss i taket dersom jentungen var i barnehagen i to uker i strekk uten å få feber eller omgangssyke....Det BLIR bedre, selvom det ikke føles sånn mens det står på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå