skylady Skrevet 18. desember 2015 #21 Skrevet 18. desember 2015 Du kan jo prøve en gang i hvertfall for å se om du liker det. Tissing er spennende, enig i at bæsj kan være litt ekkelt, men det er ikke verre enn å forsøke.
Gjest Skrevet 18. desember 2015 #22 Skrevet 18. desember 2015 Hjelp!Jeg har i lengre tid datet en veldig fin og herlig dame. I det siste har vi begynt å ha endel sex. Det har vært himmelsk. Dama er en ordentlig villkatt i senga. Skulle ikke tro det, da hun egentlig er litt sjenert og ganske "prektig" i sin fremtreden. Forrige helg fortalte hun meg at det var noe hun måtte dele med meg. Hun brukte lang tid på å komme ut med det, men etter litt om og men så forteller hun meg at hun har fetisj på bæsjesex. Hun vil rett og slett at jeg skal bæsje på henne mens vi har sex. Hun sa også at hun tenner på å kunne tisse på partneren sin.Jeg trodde først hun køddet, men skjønte etterhvert at hun mente alvor. Hun sier at dette er en fetisj som har fulgt henne i mange år, og at hun ikke kan være sammen med en mann uten å dele denne hemmeligheten. Hun kan heller ikke være sammen med en mann som ikke vil være med på disse aktivitetene.Jeg synes dette er skikkelig turn-off og ekkelt. Samtidig merker jeg at jeg er drit forelska i dama og at den øvrige sexen vi har hatt er helt fantastisk. Jeg KAN rett og slett ikke få nok av denne damen og klarer ikke å dumpe henne. Hva f... gjør jeg ??Anonymkode: 0c4e5...421Her må du nesten se hvor dine egne grenser er. Selv ville jeg aldri gjort noe slikt, men jeg dømmer ingen som velger å drive med det. Det viktigste her er at du uansett ikke gjør noe du selv ikke er komfortabel med. Det er jo ganske "heavy" saker å drite på partneren sin da. Om du er åpen for noe slikt, så foreslå i det minste piss i første omgang, og helst i dusjen/badekar, så man slipper gris. Jeg ville også snakket med henne om dette, og også høre litt hva som er grunnen til at hun liker slike ting, og om det finnes noen andre alternativer.
Wonderbitch Skrevet 18. desember 2015 #23 Skrevet 18. desember 2015 Jeg tenner absolutt ikke på det, men ser ingen skade i å bli med på det for partner sin del. Men jeg hadde ikke orket hver eneste gang vi har sex, så om han ville gjøre det på den måten veldig ofte tror jeg ikke forholdet hadde vært noe å satse på.Om du bestemmer deg for å gå ned på det (eller kanskje først) bør du jo spørre henne hvor ofte hun ser for seg/har behov for denne typen sex. Er det med de hyppighet du ikke tror du klarer blir det kanskje lettere for deg å gjøre det slutt.
Cowboy Lotte Skrevet 18. desember 2015 #24 Skrevet 18. desember 2015 Du liker å stikke snurrebassen din inn i tisse- og bæsjehullet hennes, men du nekter å få tilbake det som hører med? Snakk om dobbeltmoral!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #25 Skrevet 18. desember 2015 Du liker å stikke snurrebassen din inn i tisse- og bæsjehullet hennes, men du nekter å få tilbake det som hører med? Snakk om dobbeltmoral! Si meg, tisser du ut av skjeden? Aldri hørt om. Anonymkode: 5a26f...d91 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #26 Skrevet 18. desember 2015 Så lenge du fremdeles har tenning for henne, tenker jeg at du skal gi det et forsøk. Jeg kan ikke se for meg at enhver tenning og kanskje også de andre følelsene for henne, ville forduftet om jeg var i dine sko... Det er for øvrig meget merkelig at hun krever å ha slik type sex i et forhold. Det forklarer ganske greit hvorfor hun opprinnelig var singel. Anonymkode: 6308e...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #27 Skrevet 18. desember 2015 Så lenge du fremdeles har tenning for henne, tenker jeg at du skal gi det et forsøk. Jeg kan ikke se for meg at enhver tenning og kanskje også de andre følelsene for henne, ville forduftet om jeg var i dine sko... Det er for øvrig meget merkelig at hun krever å ha slik type sex i et forhold. Det forklarer ganske greit hvorfor hun opprinnelig var singel.Anonymkode: 6308e...ebeJeg mente selvfølgelig at enhver tenning og følelse ville forduftet om jeg var i dine sko. Anonymkode: 6308e...ebe
Inyourdreams Skrevet 19. desember 2015 #29 Skrevet 19. desember 2015 Jeg konne ha strukket meg til å prøve tissesex om det var noe en partner virkelig ønsket å praktisere, men der hadde grensa gått for min del. Personlig synes jeg tanken på å legge en kabel under akten, og kline og søle med det er motbydelig i seg selv, og det er ikke helt trygt heller, med tanke på alle bakteriene. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #30 Skrevet 21. desember 2015 Her var det STOR Kjærlighet! Her stiller vi krav om at bæsjing og tissing skal være viktigere enn alt annet. Ja det var ganske merkelig.. spesiellt når damer kan få nesten hvilke som helst menn med denne fetisjen. Hun kan jo bare logge inn i en av mange grupper som har en drøss med menn i, også kan hun velge og vrake hvis det er så viktig for henne. Virker merkelig at hun først blir glad i deg, for så å stille et ultimatum! Anonymkode: 55e54...211
Nowayback Skrevet 21. desember 2015 #31 Skrevet 21. desember 2015 Den 7.11.2015 at 22.21, Piraten skrev: Hopp i det. Bæsj på henne hvis det gjør henne glad, og la hun tisse på deg hvis det gjør henne glad. Alt for dama Får da være grenser..
Nowayback Skrevet 21. desember 2015 #32 Skrevet 21. desember 2015 Bli smittet av noroviruset og slipp deg løs på dama, og se hvordan hun liker det!
Gjest Franke Ann Skrevet 21. desember 2015 #33 Skrevet 21. desember 2015 Hvordan går det med bæsjingen og tissingen, TS?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #34 Skrevet 23. desember 2015 Og damer klager på at menn har skittne fantasier... Ts drit på dama, fordi tror hun liker å føle seg som dritt rett og slett. Anonymkode: 2dac7...540 1
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #35 Skrevet 23. desember 2015 Driver folk virkelig med dette??? 😯
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå