AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Hjelp!Jeg har i lengre tid datet en veldig fin og herlig dame. I det siste har vi begynt å ha endel sex. Det har vært himmelsk. Dama er en ordentlig villkatt i senga. Skulle ikke tro det, da hun egentlig er litt sjenert og ganske "prektig" i sin fremtreden. Forrige helg fortalte hun meg at det var noe hun måtte dele med meg. Hun brukte lang tid på å komme ut med det, men etter litt om og men så forteller hun meg at hun har fetisj på bæsjesex. Hun vil rett og slett at jeg skal bæsje på henne mens vi har sex. Hun sa også at hun tenner på å kunne tisse på partneren sin.Jeg trodde først hun køddet, men skjønte etterhvert at hun mente alvor. Hun sier at dette er en fetisj som har fulgt henne i mange år, og at hun ikke kan være sammen med en mann uten å dele denne hemmeligheten. Hun kan heller ikke være sammen med en mann som ikke vil være med på disse aktivitetene.Jeg synes dette er skikkelig turn-off og ekkelt. Samtidig merker jeg at jeg er drit forelska i dama og at den øvrige sexen vi har hatt er helt fantastisk. Jeg KAN rett og slett ikke få nok av denne damen og klarer ikke å dumpe henne. Hva f... gjør jeg ?? Anonymkode: 0c4e5...421
Gjest Piraten Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Hopp i det. Bæsj på henne hvis det gjør henne glad, og la hun tisse på deg hvis det gjør henne glad. Alt for dama
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Hadde aldri ALDRI gått med på noe så sykt! Anonymkode: cb781...6f2 7
GammelKaktus Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Dette hadde ikke jeg taklet, hadde en mann sagt han ville bæsje på meg så hadde jeg mistet tenninga på han umiddelbart.Men hvis du virkelig liker henne og ser for deg at du kunne vært med på disse greiene så for all del, just do it... Dere kan jo ta det sakte eller noe i den duren... 1
Gjest Gjest_wolfofme Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 ville hatt en prat med henne om hvor urent dette er... å at enkelte ting bør forbli med fantasi... 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Tissing er nå en ting - selv om det og er litt kinky. Men bæsj?? Hun setter dette som et krav men det er vel underforstått at om dere virkelig funker og hun liker deg så stikker hun ikke pga det.. Å drite I dama el drite på dama, that's the question.. hehe Anonymkode: 2b478...711 4
barock Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 (endret) Hmmm..... Endret 7. november 2015 av barock
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 Tiss kunne kanskje vært OK for min del, men bæsj er uaktuelt. Kan dere ikke finne et kompromiss? Anonymkode: 7d220...054 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 Prøv deg med et kompromiss: Si at hun får lov til å tisse på deg (det kan faktisk være ganske erotisk, føles skittent og deilig å se på fitta til en dame mens hun tisser), men at du ikke kommer til å klare å bæsje på henne? Anonymkode: 8961e...2fa
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #10 Skrevet 8. november 2015 Jesus Christ. Anonymkode: e94cb...472
Gjest Franke Ann Skrevet 8. november 2015 #11 Skrevet 8. november 2015 Kult. Jeg hadde sporenstreks gått til innkjøp av forlovelsesringer og voksenbleier.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #12 Skrevet 9. november 2015 Jesus Christ.Anonymkode: e94cb...472Hadde aldri ALDRI gått med på noe så sykt! Anonymkode: cb781...6f2http://forum.kvinneguiden.no/topic/245978-vis-hensyn/Les reglene for seksualitet-forumet før dere kommenterer.I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk.Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger.Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske.Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av. Anonymkode: 5d9ad...27c 5
Gjest marizz Skrevet 9. november 2015 #13 Skrevet 9. november 2015 Finner det merkelig at hun ikke kan ha et forhold med noen uten å bli bæsjet på :S Hvis det absolutt er et must burde hun jo faktisk funnet en nettside med likesinnede eller noe, for er nok mange det er helt uaktuelt for..
Scatboy91 Skrevet 13. desember 2015 #14 Skrevet 13. desember 2015 (endret) Personlig hadde jeg blitt veldig tent hvis dama spurte om det. Synd ikke jeg har funnet meg slik dame:( Uansett, hvis du er veldig forelsket kan du vel kanskje vurdere det? Nå tenner jo jeg på det samme som dama di, så lett og si, men vet også at jeg er villig til å gjøre mye jeg ikke tenner på for en jeg er veldig forelsket i, selv om jeg synes det kan være ekkelt. Så lenge det er frivillig og lovlig er jeg med på å prøve det meste. Endret 13. desember 2015 av Scatboy91
urlm Skrevet 13. desember 2015 #15 Skrevet 13. desember 2015 Hjelp!Jeg har i lengre tid datet en veldig fin og herlig dame. I det siste har vi begynt å ha endel sex. Det har vært himmelsk. Dama er en ordentlig villkatt i senga. Skulle ikke tro det, da hun egentlig er litt sjenert og ganske "prektig" i sin fremtreden. Forrige helg fortalte hun meg at det var noe hun måtte dele med meg. Hun brukte lang tid på å komme ut med det, men etter litt om og men så forteller hun meg at hun har fetisj på bæsjesex. Hun vil rett og slett at jeg skal bæsje på henne mens vi har sex. Hun sa også at hun tenner på å kunne tisse på partneren sin.Jeg trodde først hun køddet, men skjønte etterhvert at hun mente alvor. Hun sier at dette er en fetisj som har fulgt henne i mange år, og at hun ikke kan være sammen med en mann uten å dele denne hemmeligheten. Hun kan heller ikke være sammen med en mann som ikke vil være med på disse aktivitetene.Jeg synes dette er skikkelig turn-off og ekkelt. Samtidig merker jeg at jeg er drit forelska i dama og at den øvrige sexen vi har hatt er helt fantastisk. Jeg KAN rett og slett ikke få nok av denne damen og klarer ikke å dumpe henne. Hva f... gjør jeg ??Anonymkode: 0c4e5...421Send henne til meg, hun høres jo ut som drømmedama Smaken er som baken, og dette er jo en meget spesiell fetisj. Tviler sterkt på at du klarer å "lære deg å like" dette. Finnes nok av folk der ute som liker den slags, så om dette er nødvendig for forholdet hennes burde hun nok finne seg én av de. Tror neppe du kommer til å trives i et forhold hvor du må gjøre ting du synes er ekkelt når det kommer til sex.
Meline37 Skrevet 13. desember 2015 #16 Skrevet 13. desember 2015 Hjelp!Jeg har i lengre tid datet en veldig fin og herlig dame. I det siste har vi begynt å ha endel sex. Det har vært himmelsk. Dama er en ordentlig villkatt i senga. Skulle ikke tro det, da hun egentlig er litt sjenert og ganske "prektig" i sin fremtreden. Forrige helg fortalte hun meg at det var noe hun måtte dele med meg. Hun brukte lang tid på å komme ut med det, men etter litt om og men så forteller hun meg at hun har fetisj på bæsjesex. Hun vil rett og slett at jeg skal bæsje på henne mens vi har sex. Hun sa også at hun tenner på å kunne tisse på partneren sin.Jeg trodde først hun køddet, men skjønte etterhvert at hun mente alvor. Hun sier at dette er en fetisj som har fulgt henne i mange år, og at hun ikke kan være sammen med en mann uten å dele denne hemmeligheten. Hun kan heller ikke være sammen med en mann som ikke vil være med på disse aktivitetene.Jeg synes dette er skikkelig turn-off og ekkelt. Samtidig merker jeg at jeg er drit forelska i dama og at den øvrige sexen vi har hatt er helt fantastisk. Jeg KAN rett og slett ikke få nok av denne damen og klarer ikke å dumpe henne. Hva f... gjør jeg ??Anonymkode: 0c4e5...421Jeg tenner på tanken om å bli tisset i inni fitten. Men har aldri forsøkt det eller wetsex.
fullkornspasta Skrevet 13. desember 2015 #17 Skrevet 13. desember 2015 Syns det er litt urovekkende at dette er et krav hun stiller til deg. Jeg blir alltid skeptisk til folk som stiller ultimatum angående sex og forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #18 Skrevet 14. desember 2015 Personlig blir jeg tent av tanken på å tisse på en jente i seksuell kontext, men drite? Jaja, jeg hadde kanskje prøvd men jeg tviler på at jeg hadde tent på det, og ville iallefall ikke tatt på ho etterpå jeg hadde prøvd, og så prøvd å gjøre en komprimiss. Kanskje avtale at det får være en sånn "mystery" ting som du kan velge å gjøre når som helst eller aldri. Anonymkode: 05c05...086
Cleopatra. Skrevet 14. desember 2015 #19 Skrevet 14. desember 2015 Jeg er sånn at jeg er med på å prøve det meste før jeg eventuelt bestemmer meg for om jeg liker det eller ikke. Men når det kommer til avføring, så setter jeg ned foten. Kunne kanskje gått med på tissing i dusjen om det var noe som var veldig viktig for partneren. 1
Gjest Kim Skrevet 18. desember 2015 #20 Skrevet 18. desember 2015 Hvordan gjøres dette i praksis?Skal dere ha plastikk laken, dopapir etc på soverommet? Greit nok at hun liker avføring, men du skal jo også være der, jeg tror jeg hadde blitt ganske guffen av å se noen smøre seg inn i min dritt.Som Fireball skriver, tiss er egentlig ikke så skremmende, men dritt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå