AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Mannen skal med sin datter på hestestevne og én gang i skuddåret skal hans eldste sønn være med og se på. Det faller søren meg ikke mannen inn å spørre om jeg med mine vil være med å se. Føler vi ikke deler en dritt i lag, får ta del i noe. Det eneste vi gjør er "å bo sammen" Fotballkampen sønnen hans hadde for en stund siden spurte jeg om ikke vi andre kunne få være med, så på hele ansiktet til mannen at det var bryderi. Vi var med, men etter det har jeg ikke villet "trenge oss på" Skjønner ikke hva som er problemet. Hva tenker dere dere? Jeg kjenner jeg koker 😡 Anonymkode: e6606...fca
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Gutt 14-jente 11 Hans barn mine 7 og 9 begge jenter Anonymkode: e6606...fca
Rotemor Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Dine jenter er kanskje litt i "småbarnsalder" i ft de andre barna?Jeg kan jo forstå at han ønsker å tilbringe litt tid med barna sine alene. Kanskje særlig den type arrangementer som du nevner.Du virker jo veldig såret av ham og burde sette ord på det til han direkte
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Takk for innspill. Ja, han har kanskje behov for å gjøre nettopp dette alene, med de alene. Og der. Vi åpenbart forskjellige. Jeg ønsker at han tar del i vårt dersom han selv vil det. Men da har vi ikke annet til felles enn at vi bare bor sammen. Og det syns jeg er trist egentlig. Ser ikke noe fremtid da. Ts Anonymkode: e6606...fca
Veslefrikk Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Jeg tror det er lurt å prate grundig med hverandre om dette. Ikke akkurat mens noe er på gang og alle på en måte kjemper for sitt, men bare dere to alene. Da må du ta opp hvilke forventninger dere begge har til dette og hvilken inkludering dere forventer og ønsker.Det er helt naturlig at det blir litt mine og dine i et sånt forhold, men det må også være litt "oss alle sammen".Og for å unngå konflikter mellom barna så må de ikke føle seg truet av den andres barn, men det skal jo heller ikke skapes avstand. Derfor må det bli litt "ja takk begge deler" og det er dere voksne som må sette om de veiledende retningslinjene i fellesskap.Dette kommer dere til å finne ut av :), snakk sammen så løser det seg.Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 Mannen skal med sin datter på hestestevne og én gang i skuddåret skal hans eldste sønn være med og se på. Det faller søren meg ikke mannen inn å spørre om jeg med mine vil være med å se. Føler vi ikke deler en dritt i lag, får ta del i noe. Det eneste vi gjør er "å bo sammen" Fotballkampen sønnen hans hadde for en stund siden spurte jeg om ikke vi andre kunne få være med, så på hele ansiktet til mannen at det var bryderi. Vi var med, men etter det har jeg ikke villet "trenge oss på" Skjønner ikke hva som er problemet. Hva tenker dere dere? Jeg kjenner jeg koker 😡Anonymkode: e6606...fcaSynes i grunnen det er mest naturlig for barnet å ha enten far eller mor tilsted - eller både far og mor. Anonymkode: 03542...a39
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 Synes i grunnen det er mest naturlig for barnet å ha enten far eller mor tilsted - eller både far og mor. Anonymkode: 03542...a39Hva som er mest naturlig for barnet er vel ikke opp til andre enn barnet selv å avgjøre.Her har vi også dine, mine og våre barn. De to eldste er i samme aldersgruppe. 10-åringen er ofte med stefar og 11-åringen på kamper. Noen ganger er 2-åringen med, men da er som oftest jeg med også. Har blitt flere ganger nå siden jeg er hjemme med en nyfødt. Man er en familie når man bor sammen, uansett om det er mine, dine og/eller våre barn. Anonymkode: dc3c3...e8c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 Jeg har behov for å gjøre ting alene med min 11-åring, som håndball kamp el.... Anonymkode: f4651...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå