AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 hei er det noen som har tips til rimelige aktiviteter jeg kan ha i julekalender til samboeren? Ting som jeg og samboeren kan gjøre sammen. Har lyst til å gjøre dette da det har vært lite sånt i det siste , pågrunn av ny jobb, lite tid og energi. Nå som jeg begynner å komme inn i en god rytme i hverdagen, ønsker jeg å bli flinkere til å ta initiativ til aktiviteter vi kan gjøre sammen. Kan jo for eksempel være ting dere gjør i hverdagen sammen som kjærester. Vi er begge i tjueårene Anonymkode: 4f2d7...baa 1
Sulfina Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Bake, lage is-lykt, gå tur om kvelden, kino-date, museum.. 1
Kara W Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Lage en god middag sammen. Se hverandres yndlingsfilm fra barndommen. Skrive hver deres liste over håp og drømmer for fremtiden, og så bytte. Lese dikt/utdrag fra en bok for hverandre. Utforske en ny del av byen sammen. Ta et vinkurs, ev kjøp en vinbok og prøv å lære noe nytt sammen. Ha juleølsmaking. Inviter venner hjem på brettspill. Også har man selvfølgelig de som er seksuelt ladet: Ta en dusj sammen, massasje, del en fantasi osv. 1
Bokdamen Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Ha piknik på gulvet med pledd og levende lys. Finn en serie med 24 episoder, la det bli en julekalender. Gløgg, julemusikk og innpakking av gaver. Inviter venner på juleverksted. Bak pepperkakehus. Se favoritt julefilmene. Ga kveldstur i et koselig boligstrøk, fantaser om hvor dere skal bo. 1
Teardrop Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Ta med pledd ut på mørkt sted,se etter stjerneskudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå