AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Jeg vet dette er en litt flåsete overskrift,men jeg føler meg "feit" og dvask på tross av lav vekt.Jeg er tynn,med bmi på 18,7 men har valker og mage...Valker tyter ut rundt bh-en,trusestrikken og i armhulene.Midjemålet mitt er 74 cm.på det tynneste området (noen cm.over navlen) og 84 på det tykkeste (rundt navlen).Føler valker synes ekstra godt på meg siden jeg har en tynn benbygning i utgangspunktet.Spiser alt jeg vil,inkludert junk og godis ca.1 gang per uke.Spiser ellers ganske sunt.Trener 2-3 ganger i uken men bare 30 minutter hver gang.Noen som kan tipse meg om hva jeg bør spise eller trene for å få bukt med valkene og midjemålet?Målet mitt er IKKE å gå ned i vekt,men å bli med definert og mindre dvask..Har vært fysisk inaktiv i mange år. Anonymkode: a267a...d5c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Trener du styrke? Jeg merket hvertfall resultater etter ca 4 uker med styrketrening. TRX-trening er også veldig bra for å stramme opp kroppen. Og jeg har spist som deg, helt vanlig sunt, men kuttet ut sukker i hverdagen. Spiser godteri i helgene da. Anonymkode: e4f73...689 2
Snabeltann Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Løping hjalp meg. En times løping tre dager i uka og styrketrening to dager. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Hvis du ikke vil ned i vekt må du ihvertfall stramme opp kroppen. Da må du trene styrketrening. Anonymkode: cdef1...664 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Takk for tips!Har trent kondisjon (sykling),og styrke (øvelser for armer + knebøy,moderat belastning) 2-3 ganger i uka hittil.I tillegg til yoga 1-2 ganger i uka.Liker løping også,men har litt vondt i ene kneet.Kanskje ikke så lurt å løpe da?Men trener bare 30 minutter hver gang.Det er lanskje litt lite? Anonymkode: a267a...d5c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Du kan godt gønne litt på med styrketrening. Fokusere på baseøvelsene. Knebøy, markløft, benkpress og nedtrekk. Ta i skikkelig med vekter.Og spis renere mat. Rent kjøtt og masse grønnsaker. Ro ned på pizza, pasta og brødmat. Anonymkode: 31ca2...cac 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Hvis det tyter ut kropp ved bh og truse, kan det tyde på at du hadde kledd en annen type undertøy. Sikker på at du har rett str? Anonymkode: 019d0...65f 1
Thylacine Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Høres ut som et par justeringer i kostholdet kan være løsningen, og som flere sier at styrketrening er det du kan ha nytte av Kjenner til det, var der selv for ikke så lenge siden; helt utrent og "tynnfeit". Stor forskjell på 1 mnd med 2 styrkeøkter og 1 løpetur/intervalltrening i uken, og ikke unødvendig inntak av sukker og junk i ukedagene. Jeg gikk litt opp i vekt, så sunnere ut og ble kvitt mange cm. (Jobber nå med å komme tilbake til der jeg var) 1
listefyll Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Du kan godt gønne litt på med styrketrening. Fokusere på baseøvelsene. Knebøy, markløft, benkpress og nedtrekk. Ta i skikkelig med vekter.Og spis renere mat. Rent kjøtt og masse grønnsaker. Ro ned på pizza, pasta og brødmat.Anonymkode: 31ca2...cactreningstipsene er OK, men å råde noen til å kutte karbohydrater er tull og tøys! Ts bør få i seg både proteiner, fett og karbohydrater for å bygge muskler/stramme opp. Ts: du kan nok med fordel fokusere litt mer i treningen din. Kanskje droppe løping og fokusere på styrke en periode? Finn deg et ålreit program og få litt hjelp på teknikk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå