Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Forrige helg så møtte jeg ei gammel venninne som jeg gikk på skole med, vi er på samme alder. Hun var ute med venninner og så meg i bilen når jeg stod parkert og kom bort til meg, etterpå kjørte jeg henne hjem. Og da spurte hun meg hvordan det gikk med kjærlighetslivet og jeg fortalte at det hadde gått litt opp og ned. At det var ingen som vekket interesse hos meg.

Hun kom ut av skapet for 1 år siden. Hun hadde veeeldig lyst til å finne på noe med meg og har savnet meg. Jeg sa meg enig, hehe! Neste dag sendte hun meg melding for å fortelle at hun ikke bare pratet i fylla.

Hvordan gå frem her gutter og jenter?:fnise: Vi har god kjemi, men tenk hvis hun ikke er interessert på den måten! Og hva skal jeg finne på med henne? Gå tur? Biltur? Hjeeelp :ohmy:

Endret av prettyreckless
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jente på 21:) Forrige helg så møtte jeg ei gammel venninne som jeg gikk på skole med, vi er på samme alder. Hun var ute med venninner og så meg i bilen når jeg stod parkert og kom bort til meg, etterpå kjørte jeg henne hjem. Og da spurte hun meg hvordan det gikk med kjærlighetslivet og jeg fortalte at det hadde gått litt opp og ned. At det var ingen som vekket interesse hos meg.

Jeg er bifil og det sa hun at hun også var, og at hun kom ut av skapet for 1 år siden. Hun hadde veeeldig lyst til å finne på noe med meg og har savnet meg. Jeg sa meg enig, hehe! Neste dag sendte hun meg melding for å fortelle at hun ikke bare pratet i fylla.

Hvordan gå frem her gutter og jenter?:fnise: Vi har god kjemi, men tenk hvis hun ikke er interessert på den måten! Og hva skal jeg finne på med henne? Gå tur? Biltur? Hjeeelp :ohmy:

Når kvinner går fra å være små prinsesser som sitter med hendene i fanget og venter på at prinsen skal komme ridende forbi og kaste store gullepler i fanget hennes til selv å bli nødt til å røre på seg så blir de helt rådville.

Det er TS et godt eksempel på.

Anonymkode: f5ed4...589

• Liker 2
Skrevet

Høres jo ut som at hun er interessert på den måten i og med at hun spesfikk spurte deg om kjærlighetslivet og delte at hun selv også var bifil, før hun spurte om dere skulle finne på noe. Og at hun sender dagen etter at hun ikke bare snakket i fylla, blir jo som når en gutt f.eks gir komplimenter til en jente i fylla og vil forsikre henne dagen etter om at han mente det og ikke bare pratet tull.

Hva dere kan gjøre og finne? Biltur er jo ikke dumt, ellers er jo bare å spise på cafe eller mcern koselig eller dra på fester sammen. Jeg liker i hvertfall best sånne ting før man f.eks begynner å møtes hjemme hos hverandre og sånn etter hvert. Da rekker man å kartlegge om det er noe flørt inni bildet eller ikke, slik at situasjonen med hjemmedate ikke blir like klein som hvis det ikke var avklart på forhånd om man flørtet og var på dealern eller om man bare var venner .

Anonymkode: 6b588...ea2

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Virker jo rimelig åpenbart hva hun forventer at dere finner på...

Skrevet

Når kvinner går fra å være små prinsesser som sitter med hendene i fanget og venter på at prinsen skal komme ridende forbi og kaste store gullepler i fanget hennes til selv å bli nødt til å røre på seg så blir de helt rådville.

Det er TS et godt eksempel på.

Anonymkode: f5ed4...589

Noe så dumt uansett setting. Leste du overhodet hva ts skrev?

Anonymkode: 127a4...d19

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...