runi Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Er fortiden 50% skykemeldt. Ved 62 år hadde jeg tenkt å ta ut tidligpensjon samt å jobbe 100%.Kan jeg ved 62 år ta ut tidligpensjon, være sykemeldt 50% samt jobbe 50%?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Husk at du ikke kan være sykemeldt mer enn ett år. Reglene rundt tidligpensjon har jeg ikke giddet å sette meg inn i, siden det i aller høyeste grad ikke vil gjelde meg. Snakker om sugerør inn i Statskassa - enten er du pensjonist ellers så er du det ikke. Ikke både og.,, Anonymkode: d2ce1...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Du mener AFP?Du må ta kontakt med pensjonskassen din. Dette har ingenting med folketrygden å gjøre. Men du får ikke være på AAP og AFP- Anonymkode: 2b251...dc0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Er fortiden 50% skykemeldt. Ved 62 år hadde jeg tenkt å ta ut tidligpensjon samt å jobbe 100%.Kan jeg ved 62 år ta ut tidligpensjon, være sykemeldt 50% samt jobbe 50%? Dette er vel individuelt. Du må nesten ta kontakt med NAV for å få vite hvilke ting du har krav på og hvilke rettigheter akkurat du har, med tanke på din historie. Anonymkode: 42261...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå