AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 En ting er at KG endrer seg med jevne mellomrom, det er stressende nok. Men jeg får HELT noia hvis f.eks designen på juicekartongen endres, eller da Rimi bytta navn til Coop, og DNB endret logoen sin. Sånne ting! Hvorfor kan ikke ting være som de er? Jeg liker heller ikke store forandringer som f.eks hvis noen på jobb blir gravid eller slutter. Det ødelegger mine faste rutiner. Jeg bruker laaang tid på å venne meg til endringer og blir veldig sliten av det. Er det flere som har det sånn som meg? Anonymkode: b7f9c...95b 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Jeg takler ikke forandringer og lever etter mottoet "alt var bedre før". Nå skal foreldrene mine flytte og det tar kaka selv om det blir nærmere meg. Hater forandringer i arbeidslivet også. Anonymkode: 6d291...173 1
Splendidly Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Jeg er super-vanemenneske. Jeg spiser samme pålegg i mange uker i slengen, kjøper sjelden nye klær (hvis jeg gjør det, kan det ta uker før jeg faktisk bruker dem), og liker fortsatt det gamle designet til KG bedre i sikkert noen uker til. Det verste jeg vet er når noen har bursdag på jobb og har med kake. Vil bare spise lunsjen min i fred, jo. Hadde det vært opp til meg hadde bursdager passert i stillhet! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå