Gå til innhold

Menn hater meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

mens damer og homofile menn digger meg! Jeg skjønner ikke dette her. Både homofile menn og damer generelt har alltid prøvd å bli venner med meg, folk står nesten i kø og jeg skjønner det ikke. Mens mannfolk hater meg. Er ikke det rart, når jeg er så godt likt av såpass mange, at menn ikke hadde pissa på meg en gang? 

Anonymkode: b2564...073

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at de hater deg? Kan det være at du virker veldig utilgjengelig eller noe sånt?

Skrevet

Hvordan vet du at de hater deg? Kan det være at du virker veldig utilgjengelig eller noe sånt?

Heterofile menn er generelt veldig slemme mot meg. Jeg har blitt slått og banka opp av heterofile. Men likevel vil jeg ha en kjæreste! Har prøvd nettdating og alt men de er slemme der og :( Derfor syns jeg det er så rart at homofile menn digger meg og at jeg har så lett for å få venninner. Da må jeg jo ha sosial intelligens? Evt er jeg sykt stygg da. Veldig kjipt, har nettopp brukt nærmere 100K på plastisk kirurgi.. og likevel er det ingen menn som gidder se på meg en gang. 

Skrevet

Hva sier psykologen din da?

• Liker 5
Skrevet

oooh, du får meg alltid til å le!:fnise:

Anonymkode: 2131f...979

• Liker 2
Skrevet

Hæ? Hva mener du? Hvorfor skulle jeg gå til psykolog? Kan du utdype? 

Syns bare det er rart at jeg har blitt en magnet på homofile menn og kvinnfolk plutselig, mens heterofile bare ser stygt på meg. Opplever at random folk bare kommer og snakker med meg hele tiden, til og med på jobb! Derfor skjønner jeg ikke at jeg er SÅ upopulær i en gruppe, og blir behandlet som en jøde av de andre (kun ment som en referanse, kom ikke på noen annen sammenligning!). 

Skrevet

Hæ? Hva mener du? Hvorfor skulle jeg gå til psykolog? Kan du utdype? 

Har du pratet med en psykolog?

Skrevet

Har du pratet med en psykolog?

Nei,hvorfor skulle jeg det? Som jeg skriver, syns jeg bare det er fascinerende at jeg lett får venner blant damer og homofile, mens heterofile menn bare ser stygt på meg. Evt slenger dritt til meg. Til og med venner og kollegaer regarer på dette nå, at det er så mange som vil møte meg etter jobb etc. Føler meg som en norsk versjon av Kylie, hun er jo en gay icon i UK. Eller kan det være at menn tror jeg er skeiv som henger med så mange homser? 

Skrevet

Nei,hvorfor skulle jeg det? 

For å få svar på spørsmålene dine og å finne en løsning på problemet.

• Liker 1
Skrevet

For å få svar på spørsmålene dine og å finne en løsning på problemet.

Det er sjeldent jeg er enig med deg Summers, men her er jeg enig. TS har brukt 100.000 på å operere seg for å bli likt av menn.. Jeg tror det er selvtilliten som er problemet og at hun oppsøker helt feil menn.

Anonymkode: 0c19a...d59

• Liker 6
Skrevet

Enig med Summers. Hvis du oppriktig tror at folk hater deg er neppe terapi noe dårlig råd.

• Liker 1
Skrevet

Nei,hvorfor skulle jeg det? Som jeg skriver, syns jeg bare det er fascinerende at jeg lett får venner blant damer og homofile, mens heterofile menn bare ser stygt på meg. Evt slenger dritt til meg. Til og med venner og kollegaer regarer på dette nå, at det er så mange som vil møte meg etter jobb etc. Føler meg som en norsk versjon av Kylie, hun er jo en gay icon i UK. Eller kan det være at menn tror jeg er skeiv som henger med så mange homser? 

Enig med Sommer her. Problemet ligger hos deg. At absolutt alle menn hater deg og ser stygt på deg, er ikke tilfellet. Det eksisterer bare i ditt hode. Psykolog høres ut som en god ide. 

Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg tror i de tilfeller det har gått galt har du klandret deg selv, selvkritisert, gjerne utseende, du har da endret dette. 
Det kan være en rekke årsaker som gjør at en relasjon, date etc går galt. Det er ikke alltid feilen ligger hos deg. Du må ta fokus vekk fra utseende. Og aller viktigst husk dette: Hver mann er et enkeltindivid. 

Gjest Cartman
Skrevet

Mannfolk er som treenigheten. Vi er flere milliarder individer med ulike hjerner og samtidig et vesen med en hjerne. Den ene hjernen hater TS. Dette er den kristne måten å forklare problemet ditt TS og som vi alle vet er kristendommen basert på fakta. Kan ikke argumentere mot fakta. 

Skrevet

Alltid når det komme sånne merkelige problemstillinger som dette på KG, så er det TS som utelater å fortelle noe helt vesentlig. For eksempel, i dette tilfellet kunne det være noe sånt som at TS har hatt en dårlig barndom med en far som har mishandlet henne (da er det naturlig at man ikke har filter mot fæle mannfolk senere i livet, men tvert i mot drages mot denne type menn). Eller det kan være noe sånt som at TS kler seg veldig spesielt, med rosa hår, dyp utringning, synlig hofteholder osv.

Anonymkode: 330ca...e75

Skrevet

Heterofile menn er generelt veldig slemme mot meg. Jeg har blitt slått og banka opp av heterofile. Men likevel vil jeg ha en kjæreste! Har prøvd nettdating og alt men de er slemme der og :( Derfor syns jeg det er så rart at homofile menn digger meg og at jeg har så lett for å få venninner. Da må jeg jo ha sosial intelligens? Evt er jeg sykt stygg da. Veldig kjipt, har nettopp brukt nærmere 100K på plastisk kirurgi.. og likevel er det ingen menn som gidder se på meg en gang. 

*kremt* tror du faller for litt feil menn. Ser det støtt og stadig at jenter faller for de typene der fordi de virker så spennende den første tiden helt til de viser sitt sanne ansikt. Er bare den type menn de ser også ..så er de blinde for resten. 

Så klager de her inne? ..jaja vet ikke jeg. 

Anonymkode: 61d8d...9e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...