Gå til innhold

Laste ned spill som kan spilles off-line? Type enkle spill (kabaler m.m.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke tilgang på internett på jobben, og har mange lange vakter der absolutt ingenting skjer. Jeg har med meg bøker, blader, håndarbeid - men sliter med å få tiden til å gå. Jeg har en liten laptop, og tenkte jeg kunne kanskje finne noen spill eller noe som ikke krever at man er knyttet til internett? 

Gjerne type "gammeldagse" spill, som enkle kortspill o.l. Altså spill som ikke krever allverdens av tid og innsats. Type Solitaire, Rummy, Spider.

Tips til steder jeg kan laste ned spill? Eller hva skal søke etter for å finne slike spill? 

Anonymkode: 14b0a...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

F.eks. http://www.tucows.com/windows/games. Du bør ikke laste ned de som ikke har vært der i minst et par år for å unngå skadelige programmer. De det står freeware på er helt gratis. Ellers er det mye bra på http://www.gog.com/ (Good Old Games). De selger gamle spill for en slikk og ingenting. Noen av dem kan også lastes ned gratis.

Anonymkode: 29de8...cd7

Skrevet

Takk for tips, men det fungerte ikke så bra her hos meg. Etter mye slit og mas fikk jeg lastet ned og installert noen enkle kortspill - mot at jeg samtidig måtte laste ned en haug med programvare som jeg ikke trenger (og som "bugger" med programvarene jeg bruker).

Og da spillikonene endelig var på plass på maskinen min, og jeg prøver å åpne dem uten internett: Ja, da får jeg følgende beskjed. Du må være tilkoblet internett for å spille. Og da er jo hele poenget borte. 

Hjelp? Noen? 

Jeg er altså ute etter enkle spill som kan installeres på PC, og som kan spilles uten internett-tilkobling. 

Anonymkode: 14b0a...758

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...