AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Hei, jeg har pco og har slitt i to år med å bli gravid. Jeg klarte det for ett og et halvt år siden to ganger som endte i en ma og en kjemisk. Nå går jeg til akupunktur, smører med progesteron krem womens care og fullførte min fjerde pergotime kur forrige måned så det ligger igjen i kroppen denne mnd kanskje?Uansett så fikk jeg svake streker 11 dpo på flere tester og jeg var overlykkelig og håpet på det beste. Har ingen barn og ønsker meg sterkt barn.siden jeg har pco så er syklusen uregelmessige så jeg antar at 14 dpo er imorgen, utregnet fra dagen jeg fikk el. Har kjent gravid symptomer helt frem til jeg våknet idag og ble kjempe lei meg og fikk helt angst fordi jeg kjente ikke ømme pupper og ikke den murresmertene i magen jeg har hatt i noen dager nå. 😭 kjenner ingen ting!Kjenner mer at kroppen gjør seg klar til å blø ut, er det normalt å plutselig miste denne følelsen rett før ikm og fortsatt være gravid? Jeg har angst hver gang jeg tørker meg for jeg er livredd for å se blod.. Er helt knust. Er vel en kjemisk denne gangen også vel...😕 Anonymkode: ff1ad...7e9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 den ned testen er bare litt sterkere på ene sida idag enn fra igår. Den øverste er fra idag. .. ts Anonymkode: ff1ad...7e9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Jeg synes den øverste ser positiv ut Anonymkode: 799b6...2c4
Mokkilokki Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Den øverste er en smule positiv. Kan jo være du tester for tidlig. Ikke alle har sterke symptomer i starten. Vent et par dager og ta en ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå