Teardrop Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Hva kjøper man til en alenepappa som har det meste? Han pkeier aldri å få nle på farsdagen, men i år vil jeg finne på en gave til han "fra barna".Han drikker ikke alkohol og har en skuff full av sokker.Hva kjøper du til "din"? Tips til kreative og enkle DIY?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Få ungen til å lage et fint kort og bake en kake? Må man kjøpe noe da? Anonymkode: f1bb1...eea 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Ops, ser at du faktisk spør etter DYI ting, det var ikke meningen å virke frekk på noen måte. Er bare litt oppgitt over at det virker som om alle mener man må kjøpe noe til mor/farsdag. Vi laget alltid kort eller en tegning til foreldrene våre, og når vi var store nok bakte vi gjerne noe også, de var fornøyd med det og ville ikke ha noe annet. Anonymkode: f1bb1...eea 1
mulberrygal Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Sove så lenge han vil og frokost på sengen? 1
Fredsmegleren Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Bøker om vikinger, vedstabling, pengebruk, ukjente historiske hendelser eller historierAbonnement på Illustrert Vitenskap eller Illustret Vitenskap: HistoriePappaer kan aldri få nok av skrutrekkere 2
Chizue Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 Man trenger jo egentlig ikke å gi noe som helst Jeg skulle komme med ideer, men så kommer jeg på at de ideene trenger kanskje litt planlegging, alt ettersom hvilken hobbier han har Om han har en hobby, enten det er maling, ekstremsport, motorsport, natur, jakt&fiske osv... Så finn på noe innenfor det han liker?Liker han fiske, så ta med hele familien på fisketur og gjerne gi en ny sluk i gave.eller kort, kort er alltid koselig og bak noe godt å spise for senere
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 Kan du ikke bare lage et kort og bake en kake? Anonymkode: 5f0a8...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå