AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Nå når jeg ser hvordan Europa blir kjørt i grøfta, så lurer jeg på om det kanskje ikke var så lurt at kvinner fikk stemmerett likevel. Alt for mange kvinner agerer ut fra følelser, ikke fornuft. Bare se på flyktningkrisa nå. Hvem er det som er forkjempere for å ta inn enda flere flyktninger, jo det er kvinner. Hvem har vært ivrige multikulturialister, det er kvinner. Noen land har kvinnelige forsvarsministere. Der ser man nedskjæringer i forsvaret. Er det i det hele tatt noen som må i militæret lenger?Nei, jeg begynner å se en rød tråd i det hele, og det koker ned til at, fra og med at kvinner ble delaktige i styre og stell av landet, så har det gått i nedoverbakke. Kvinner duller og daller for mye, og sånt kan man ikke ta hensyn til når man skal styre et land. Bare se på alle lærerne. De fleste lærere er jo kvinner, og veldig mange av disse er venstresosialister. Jeg husker noen sa til meg som ung tenåringsjente at hvis kvinner fikk styre verden, så ville det gå til helvete. Jeg ble selvfølgelig sur, men nå tror jeg personen hadde rett. Kvinner er alt for emosjonelle og empatiske, derfor bør de ikke ha makt. Anonymkode: 3c9b2...913
Shai Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Kan ikke denne tråden slettes grunnet hat eller motbydelighet eller noe? Hvis ikke synes jeg KG-moderatorene burde være partiske nok til å slette slike møkkatråder selv om de ikke bryter regler. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Kan ikke denne tråden slettes grunnet hat eller motbydelighet eller noe? Hvis ikke synes jeg KG-moderatorene burde være partiske nok til å slette slike møkkatråder selv om de ikke bryter regler.Hvorfor skal moderator slette en tråd, bare fordi du ikke liker tråden. Eller fordi du er dypt uenig med det trådstarter har skrevet? Anonymkode: 91fa0...bbb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Kan ikke denne tråden slettes grunnet hat eller motbydelighet eller noe? Hvis ikke synes jeg KG-moderatorene burde være partiske nok til å slette slike møkkatråder selv om de ikke bryter regler.Typisk kvinnelig ressonement. Hvorfor er det hat med en gang man har en avvikende mening? Det er nettopp sånne kvinnelige strategier som er i sving i samfunnet i dag. I jentegjenger har dette blitt praktisert i uminnelige tider. Hvis du ikke er som "oss", så er det utfrysing som gjelder. Menn er mye mer reale. Det virker som det er minst en kontroversiell fyr i enhver guttegjeng, men han får være med likevel. Men kvinner, nei, de skal ignorere, baksnakke og fryse ut den som er "avvikende". Det beste for Norge og Europa, er å få kvinnene ut av politikken. Jeg hater ikke kvinner, jeg er kvinne selv. Det har bare gått opp et lys for meg. Anonymkode: 3c9b2...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå