minister-mio Skrevet 7. november 2015 #21 Del Skrevet 7. november 2015 Det er et svært misvisende uttrykk. Kan man ikke kalle å se film og chille for "se film og chille" og å ha sex for "sex". Da blir det mindre misforståelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #22 Del Skrevet 7. november 2015 Det er et svært misvisende uttrykk. Kan man ikke kalle å se film og chille for "se film og chille" og å ha sex for "sex". Da blir det mindre misforståelserEnig! Enten Netflix & fingring, eller kun netflix og sex hver for seg. Jeg er veldig for å kalle en spade en spade. Anonymkode: cff1c...f2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. november 2015 #23 Del Skrevet 7. november 2015 Det er jo blitt et minefelt i hva man kan si nå. Kan jeg ikke spørre kvinner lenger om de vil se film og ta det rolig?! Jeg gir da langt faen i den jævla sexen, den kommer når den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 7. november 2015 #24 Del Skrevet 7. november 2015 Det er jo blitt et minefelt i hva man kan si nå. Kan jeg ikke spørre kvinner lenger om de vil se film og ta det rolig?! Jeg gir da langt faen i den jævla sexen, den kommer når den kommer. Det er et minefelt å forholde seg til som kvinne også. Ble invitert på film til en fyr for et par år siden, en jeg kjente litt fra før. Jeg var ny i byen å trodde helt oppriktig at han ville være kompis. Da jeg kom hjem til han var det til og med flere venner av han der, som bekreftet oppfatningen av at dette var en vennegreie. Helt til de plutselig forsvant i løpet av filmen og han ut av ingenting satt helt klint inntil meg i sofaen med ene arma godt planta rundt skuldrene mine. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #25 Del Skrevet 7. november 2015 Det er jo blitt et minefelt i hva man kan si nå. Kan jeg ikke spørre kvinner lenger om de vil se film og ta det rolig?! Jeg gir da langt faen i den jævla sexen, den kommer når den kommer. Enig i den. Da jeg var yngre så var det slik at hvis vi sa "denne har jeg sett mange ganger før" eller "denne så jeg på kino", eller noe i den duren, da var det garantert tafsing eller sex inn i bildet. Også hvis noen sa "denne kan vi se, den er kjempe bra", noe som betyr at personen har sett den filmen før, ergo; sex og tafsing. Men hvis vi sa "denne har jeg ikke sett før" eller "den har jeg ville ha sett lenge nå". - Altså sier "jeg har ikke sett denne før, og den vil jeg se", da betyr det ingen sex eller tafsing, kun film. Dersom ingen sier noe, så er det sex og tafsing inkludert i planen Samme hvis en gutt f.eks sier "hei vil du bli med å se Løvense Konge hjemme hos meg i dag?" da betyr det sex/klining/whatever (for han har planlagt en film og da bryr han seg ikke), men sier han "Hei vil du kom å se en film hjemme hos meg?" da er det opp til deg (for ingen film er valgt), sier du "ja" også når du kommer dit å han spør "hvilken film vil du se?" så svarer du "spiller ingen rolle, velg du", da betyr det "Du velger om vi skal se film eller kline/ha sex". Og hvis han da bruker sekunder på å ta en tilfeldig film uten å bry seg hva det er så betyr det sex, sier han "denne har jeg sett mange ganger" eller noe om at den er ok, bra nok, sett mange ganger etc så betyr det sex.Bruker han litt tid og velger en film og sier "dette er favorittfilmen min" eller "denne må du bare se", da betyr det; Ingen sex, kun film.Komplisert. Nå orker jeg ikke slik så sier ting rett frem. Begynner å bli gammel. På tide å følge med på annonsene etter en rullator på tilbud. Anonymkode: 622f6...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #26 Del Skrevet 7. november 2015 Til og med jeg som snart er 50 år, vet hva Netflix og chill betyr. Ungdommen nå til dags, de henger virkelig ikke med på sjargongen Er du ikke interessert i tilfeldig sex, så sier du nei takk til sånne tilbud. Anonymkode: f9822...1dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #27 Del Skrevet 7. november 2015 Huskeregel; dersom et uttrykk blir brukt for å selge kondomer, så snakker vi antakelig om noe veldig sex-relatert. Anonymkode: b3230...61d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 7. november 2015 #28 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Med begrepet 'chill' mener de at de har lyst til å ta det veldig rolig, og vente med sex. Mest sannsynlig til etter ekteskapet. Så å luke ut disse ville vært en kardinalfeil av uante dimensjoner, da dette er de mennene som er ute etter et seriøst forhold og en livsledsager.And make no mistake, Tinder er plassen hvis man er ute etter et seriøst forhold. Jeg ser enkelte forvirrede mennesker som tror Tinder hovedsaklig brukes til å skaffe seg et ligg, de er jo helt på bærtur Endret 7. november 2015 av MinnisMus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 7. november 2015 #29 Del Skrevet 7. november 2015 Jeg tror med begrepet 'chill' de mener at de har lyst til å ta det veldig rolig, og vente med sex. Mest sannsynlig til etter ekteskapet. Så å luke ut disse ville vært en kardinalfeil av uante dimensjoner, da dette er de mennene som er ute et seriøst forhold og en livsledsager.And make no mistake, Tinder er plassen hvis man er ute etter et seriøst forhold. Jeg ser enkelte forvirrede mennesker som tror Tinder hovedsaklig brukes til å skaffe seg et ligg, de er jo helt på bærtur Så romantisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. november 2015 #30 Del Skrevet 7. november 2015 Det er et minefelt å forholde seg til som kvinne også. Ble invitert på film til en fyr for et par år siden, en jeg kjente litt fra før. Jeg var ny i byen å trodde helt oppriktig at han ville være kompis. Da jeg kom hjem til han var det til og med flere venner av han der, som bekreftet oppfatningen av at dette var en vennegreie. Helt til de plutselig forsvant i løpet av filmen og han ut av ingenting satt helt klint inntil meg i sofaen med ene arma godt planta rundt skuldrene mine. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Tror nesten man bare er nødt til å si i fra. Spør jeg en om å se film så legger jeg til at nei jeg har ikke lyst å knulle. Hvis mannen ikke sier noe slikt så må kvinnen spørre om han faktisk mener film fordi hun gidder ikke knulle. Hvor rart dette blir er nok bare prisen man må betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #31 Del Skrevet 7. november 2015 Ja da mener de å ha sex. Netflix n chill er det nye fjortiss begrepet på å "se film" og ha sex. forsåvidt ikke en ny ting, folk gjorde jo dette på de gammeldagse drive in kinoene også, men når de spør på den måten så er det utelukkende kun sex de er ute etter ja, så sil dem ut om du ikke er ute etter det Anonymkode: 8d35a...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 8. november 2015 #32 Del Skrevet 8. november 2015 http://i.imgur.com/gWP1hYs.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå