Gå til innhold

Hvordan ser du for deg personligheten til KGerne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville også gjerne få min personlighet beskrevet :).

Endret av Arabella
Tastaturet får ikke med seg alle bokstaver.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok ikke diskutere på akkurat dét.

Synes jeg godt du kunne gjort. 

Anonymkode: 0ea25...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg godt du kunne gjort. 

Anonymkode: 0ea25...e10

Jeg er nok ikke en veldig selvopptatt person i virkeligheten - ihvertfall ifølge kjæresten min, men det kan sikkert framstå slik her inne. Bruker KG hovedsaklig for underholdning, og spesielt tidligere la jeg lite personlig i innleggene mine annet enn enkle one-liners.

Hvordan personligheten min oppfattes variere nok ekstremt fra person til person, så jeg kommer ikke til å definere den noe mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok ikke en veldig selvopptatt person i virkeligheten - ihvertfall ifølge kjæresten min, men det kan sikkert framstå slik her inne. Bruker KG hovedsaklig for underholdning, og spesielt tidligere la jeg lite personlig i innleggene mine annet enn enkle one-liners.

Hvordan personligheten min oppfattes variere nok ekstremt fra person til person, så jeg kommer ikke til å definere den noe mer.

Kan du beskrive personligheten til noen KGere? Hadde vært artig å se hva du tenker :)

Anonymkode: db6b8...484

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du troller på  KG og at du ikke minner om personen du er på KG.

Sier meningen min i RL også, men jeg har hørt folk bruker å bli skikkelig overrasket over hvor kort jeg er siden de ser for seg noen høy og kraftig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier meningen min i RL også, men jeg har hørt folk bruker å bli skikkelig overrasket over hvor kort jeg er siden de ser for seg noen høy og kraftig. 

Jeg også har sett for meg deg som høy og kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du beskrive personligheten til noen KGere? Hadde vært artig å se hva du tenker :)

Anonymkode: db6b8...484

O.G. er forhåpentligvis et troll. Hvis ikke er hun bastant, lite reflektert og verdsetter underholdning over at ting skal være konstruktivt.

Kisskissbangbang er sprudlende, opptatt av at andre skal ha det godt, har bein i nesa og ikke redd for å kalle en spade for unødvendig.

Havbris (om hun fortsatt er her) er omtenksom, varm, sterk, full av visdom og alltid klar for å veilede andre.

WubWub virker å diskutere for diskusjonens skyld, uten å nødvendigvis ville fremme et genuint syn. Retorikken bærer preg av å ville holde diskusjonen i gang kontra overbevise.

Waco mistenker jeg å være fullstendig annerledes i virkeligheten, da han - her inne - virker særdeles bitter, med manglende empati og tendenser til aspergers.

Kjenner jeg føler meg stuck til hvordan forumet var for noen år tilbake, og ikke helt oppdatert på verken personer eller trender her inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett meg da.

Du er snill mot de snille og hard mot de harde.

Du syntes musikk er best på vinyl. Du liker litt barske kjekke menn, ikke sånne små pusegutter. Du vet hva du vil og hvem du er og det står du for. Du har kanskje en søster du ikke alltid kommer overens med. Hun er litt trangsynt og prippen for deg og dine venner.

Du kjøper lokalavisa hver dag og kan ikke leve uten Carlsberg og lesebriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er snill mot de snille og hard mot de harde.

Du syntes musikk er best på vinyl. Du liker litt barske kjekke menn, ikke sånne små pusegutter. Du vet hva du vil og hvem du er og det står du for. Du har kanskje en søster du ikke alltid kommer overens med. Hun er litt trangsynt og prippen for deg og dine venner.

Du kjøper lokalavisa hver dag og kan ikke leve uten Carlsberg og lesebriller.

Det der stemmer veldig godt. Søstersen derimot har skjerpet seg betraktelig de 15 siste årene. Hun der er hardcore, tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...