Gå til innhold

Hvordan ser du for deg personligheten til KGerne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

@AnonGangerTo: Omtenksom og imøtekommende, men lar seg ikke pelle på nesa. Vet hva hun vil og lar seg ikke tråkke på, og lar ikke de hun er glad i bli tråkket på. Har mye omsorg for menneskene rundt seg, prøver å være hjelpsom, men er opptatt av at ingen skal få utnytte omsorgen/omtanken. Har en skarp humor, og kan være direkte og se humoren i litt mørke ting. Er trygg på seg selv og vet hvor hun vil i livet og i fremtiden. Har en slags indre ro, tar det chill, og har også behov for nettopp ro og chill. Stå-på-vilje og styrke til å stå støtt selv når det stormer. 

:vetikke:  :fnise: 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

@AnonGangerTo: Omtenksom og imøtekommende, men lar seg ikke pelle på nesa. Vet hva hun vil og lar seg ikke tråkke på, og lar ikke de hun er glad i bli tråkket på. Har mye omsorg for menneskene rundt seg, prøver å være hjelpsom, men er opptatt av at ingen skal få utnytte omsorgen/omtanken. Har en skarp humor, og kan være direkte og se humoren i litt mørke ting. Er trygg på seg selv og vet hvor hun vil i livet og i fremtiden. Har en slags indre ro, tar det chill, og har også behov for nettopp ro og chill. Stå-på-vilje og styrke til å stå støtt selv når det stormer. 

:vetikke:  :fnise: 

Hatten av til deg, @Rainstorm! Ble målløs og imponert. Alt stemmer! Tusen hjertelig takk. :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett meg, gjett meg :jepp: 

Du liker stand up, spesielt Bill Hicks.

Og så er favorittfargen din burgunderrød. Du liker sommer og strand bedre enn storbyliv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker stand up, spesielt Bill Hicks.

Og så er favorittfargen din burgunderrød. Du liker sommer og strand bedre enn storbyliv.

:sjokkert: jeg liker stand up, favorittfargen er rød og jeg liker sommer og strand bedre enn storbyliv! Dæven :takke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkert: jeg liker stand up, favorittfargen er rød og jeg liker sommer og strand bedre enn storbyliv! Dæven :takke:

:5:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Gjett meg, gjett meg :jepp: 

Er skikkelig glad i grøssere. ;) Ser søt og uskyldig ut utvendig, men er en rocker/metal jente innvendig. :Hehe: Er snill og omtenksom, jeg tenker at ho er også morsom. Jeg tror ho er en veldig hyggelig person og bli kjent med, og de som har henne som venn er heldige. :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig glad i grøssere. ;) Ser søt og uskyldig ut utvendig, men er en rocker/metal jente innvendig. :Hehe: Er snill og omtenksom, jeg tenker at ho er også morsom. Jeg tror ho er en veldig hyggelig person og bli kjent med, og de som har henne som venn er heldige. :):klemmer:

hehehe, skulle tro du kjente meg :laugh: takk for hyggelige ord :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som klarer å gjette meg? :biggrin:

du er stille og sjenert når du drar ut og mest komfortabel hjemme med kjæresten eller venninnegjengen. Da disker du opp med middag til alle og setter på en god film. Favoritten er den der franske "Amélie fra  ettellerannet", den har du sett tjue ganger. 

Også leser du moteblader, og irriterer deg over at det finnes så få gode norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

du er stille og sjenert når du drar ut og mest komfortabel hjemme med kjæresten eller venninnegjengen. Da disker du opp med middag til alle og setter på en god film. Favoritten er den der franske "Amélie fra  ettellerannet", den har du sett tjue ganger. 

Også leser du moteblader, og irriterer deg over at det finnes så få gode norske.

Og så er @ElizabethTaylor sin favorittfarge grønn

Stemmer ikke helt, men ellers bra gjetta:laugh: Er nok ikke så stille og sjenert, og leser nesten aldri moteblader. Men jeg har en klisse-film som er favoritten, men har sett den mer enn 20 ganger :fnise: Også er jeg veldig glad i å lage mat til folk. 

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjett meg 😀😀

du holder alltid avtaler og setter pris på at andre gjør det samme. Det eneste som skiller casual friday og en vanlig dag for deg er pinpoint Oxford og perfect Oxford, men du er også en rolig og raus person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du holder alltid avtaler og setter pris på at andre gjør det samme. Det eneste som skiller casual friday og en vanlig dag for deg er pinpoint Oxford og perfect Oxford, men du er også en rolig og raus person

tusen takk, snille deg☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...