Gå til innhold

Hvordan ser du for deg personligheten til KGerne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan da? "NN er fotballfrelst, liker skandinavisk interiør og italiensk mat. H*n er er kattemenneske og liker å være alene i helgene" :klo: Sånn du tenker?

Anonymkode: db6b8...484

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg tipper @Lafemmemauvaise er en skikkelig flink samtalepartner, en veldig nedvurdert egenskap i dagens samfunn. Ikke en sånn tørr og belærende person. Nei, her snakker vi om noen som bruker kunnskapen og livserfaringen sin til å gli rett inn i ethvert tema og berike samtalen. Hun er bestandig velkledd, velformulert og velført (det er vel ikke et ord, men hun fører seg veldig vel). Dette er personen alle venter på nyttårsinvitasjon fra. 

@gjestvest er typisk KG's mest omsorgsfulle. Hun tar ikke 5 øre for å fortelle noen at de er en idiot dersom de tråkker på noen som står gjestvest nær, eller når hun er en tilfeldig forbispaserer/tilhører. Hun mener at dyr burde ha sterkere rettigheter enn mennesker, fordi dyr ikke har en egen stemme å si ifra med. Dette er personen som alltid setter alle i vennegjengen foran egne behov.

@Raindrops har ikke helt bestemt seg for om hun er den hippe, kule kvinnen, eller den mer funderende og stille typen. For nå har hun slått seg til ro med å forsøke å få utløp for alle sidene av seg selv, mens hun jobber med å funne ut vilken regndråpe hun liker best. Klok av skade holder hun flere og flere personlige detaljer for seg selv. Dette er personen som trives best når relasjoner (venner, familie og andre) ikke kommer med for store forventninger.

@kisskissbangbang mener at verden blir et bedre sted dersom vi alle elsker noen sterkere og mer uforbeholdent enn noen gang før, og dersom vi sier rett ut hva vi verdsetter i en annen person. Noe hun så klart har helt rett i. Dette er personen som nyter livet ved å sette på fransk jazz og danse i regnet snarerer enn å drikke kameratene under bordet.

@Fredsmegleren åpner kun munnen når hun har noe relevant og si, men det er alltid korrekt og vel gjennomtenkt. Hun gjør verden bedre ved å smile til fremmede og ta spise mer grønnsaker. (Igjen, noe som er helt korrekt, så klart). Hun mener at selv om verden rommer 7 mrd. mennesker, er det mulig for én person å gjøre kloden til et bedre sted. 

@mini-mio ser alltid verden og livet gjennom et filter av humor. Hverdan blir på en måte mer meningsfull av en god latter.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

@Raindrops har ikke helt bestemt seg for om hun er den hippe, kule kvinnen, eller den mer funderende og stille typen. For nå har hun slått seg til ro med å forsøke å få utløp for alle sidene av seg selv, mens hun jobber med å funne ut vilken regndråpe hun liker best. Klok av skade holder hun flere og flere personlige detaljer for seg selv. Dette er personen som trives best når relasjoner (venner, familie og andre) ikke kommer med for store forventninger.

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen, bortsett fra siste setning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen, bortsett fra siste setning :)

For all det. Heldigvis var spørsmålet "hvordan ser du for deg personlighetene", ikke "hvordan tror du brukerne ser seg selv". Så sånn sett har jeg jo mitt på det tørre. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

@gjestvest er typisk KG's mest omsorgsfulle. Hun tar ikke 5 øre for å fortelle noen at de er en idiot dersom de tråkker på noen som står gjestvest nær, eller når hun er en tilfeldig forbispaserer/tilhører. Hun mener at dyr burde ha sterkere rettigheter enn mennesker, fordi dyr ikke har en egen stemme å si ifra med. Dette er personen som alltid setter alle i vennegjengen foran egne behov.

Du, kan jeg få klærne mine tilbake nå som du har kledd meg så naken?   :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@mini-mio ser alltid verden og livet gjennom et filter av humor. Hverdan blir på en måte mer meningsfull av en god latter.

så koselig, jeg håper det stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredsmegleren åpner kun munnen når hun har noe relevant og si, men det er alltid korrekt og vel gjennomtenkt. Hun gjør verden bedre ved å smile til fremmede og ta spise mer grønnsaker. (Igjen, noe som er helt korrekt, så klart). Hun mener at selv om verden rommer 7 mrd. mennesker, er det mulig for én person å gjøre kloden til et bedre sted. 

:rodmer:Traff meg på kornet det altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han @overrasket er en typisk "fin fyr", fordomsfri og lun. Godt likt av venner og kollegaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan da? "NN er fotballfrelst, liker skandinavisk interiør og italiensk mat. H*n er er kattemenneske og liker å være alene i helgene" :klo: Sånn du tenker?

Anonymkode: db6b8...484

Ja sånn som overrasket og mini-mio har gjort :laugh:

Anonymkode: 347de...a51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@kisskissbangbang mener at verden blir et bedre sted dersom vi alle elsker noen sterkere og mer uforbeholdent enn noen gang før, og dersom vi sier rett ut hva vi verdsetter i en annen person. Noe hun så klart har helt rett i. Dette er personen som nyter livet ved å sette på fransk jazz og danse i regnet snarerer enn å drikke kameratene under bordet.

Sånn rent bortsett fra fransk jazz så stemmer det ganske bra, ja. :) 

Koselig tråd, jeg skal se om jeg finner tid til å svare på HI litt seinere :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gjøre et forsøk selv også :P

@Mann 42 er stille og rolig men blir engasjert når han diskuterer den nye boken han leser og den nye serien han ser på. Han liker rødvin bedre enn øl og elsker italiensk mat. Når han blir pensjonist skal han kjøpe et lite hus sør i Italia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Tror ikke jeg skal gå inn på enkeltbrukere. Merker at det er flere som er usikre på seg selv. Noen sliter litt psykisk, noe som fører til at de overkompenserer. Har fått vite det av de brukerne det gjelder. Konklusjonen blir at mange ikke egentlig er slik de fremstår, noe som i en del tilfeller er positivt. Mitt inntrykk er at de aller fleste brukerne er skikkelige og ålreite brukere i det virkelige liv. Tror jeg lar det være med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal gå inn på enkeltbrukere. Merker at det er flere som er usikre på seg selv. Noen sliter litt psykisk, noe som fører til at de overkompenserer. Har fått vite det av de brukerne det gjelder. Konklusjonen blir at mange ikke egentlig er slik de fremstår, noe som i en del tilfeller er positivt. Mitt inntrykk er at de aller fleste brukerne er skikkelige og ålreite brukere i det virkelige liv. Tror jeg lar det være med det.

Nei bare hvis det er noe positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

For all det. Heldigvis var spørsmålet "hvordan ser du for deg personlighetene", ikke "hvordan tror du brukerne ser seg selv". Så sånn sett har jeg jo mitt på det tørre. :laugh:

Det var ikke vondt ment, altså, jeg trodde bare at siden du tagget meg så var du interessert i å vite om du hadde rett. :)

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@WubWub er en rolig ung mann. Han bor alene og liker å gå med hatt. Han kjeder seg ofte og har god fantasi.

Anonymkode: 291a3...3da

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arcturus, mellom 25 og 30 år gamme. Vokst opp på vestkanten i Oslo, men er ikke sossete i oppførsel. Arcturus er utdannet fysiker, men hadde karakterer nok til å komme inn på medisin. Han har nevnt på forumet at han har drevet med musikk, skulle jeg gjettet ville jeg sagt at han har tatt pianotimer, men siden det alltid er en kineser som er bedre enn deg på piano satset han fra ungdomsårene på metall. 

Anonymkode: da4be...283

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arcturus, mellom 25 og 30 år gamme. Vokst opp på vestkanten i Oslo, men er ikke sossete i oppførsel. Arcturus er utdannet fysiker, men hadde karakterer nok til å komme inn på medisin. Han har nevnt på forumet at han har drevet med musikk, skulle jeg gjettet ville jeg sagt at han har tatt pianotimer, men siden det alltid er en kineser som er bedre enn deg på piano satset han fra ungdomsårene på metall. 

Anonymkode: da4be...283

Kanskje han ser det hvis du tagger han :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...