Gå til innhold

God sports-bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som erfaring med en god sports-bh som de vil dele? Nå spørs det vel egentlig hva man er ute etter.. Jeg er ute etter en som gir mye støtte (er str 75E). Trener mest styrke men har lyst å begynne å jogge men har ikke funnet noen gode treningsbher. Synes flere av de jeg har også er litt for tynne så føler ofte at jeg må ha genser over for å skjule litt... Jeg liker heller ikke de som ikke har "åpne-lukke" funksjon som man bare kan dra over hode. Er nok kravstor! Men håper noen har gode erfaringer å dele! 

Litt usikker på om denne skulle postes under klær eller trening, men tenker jeg er ute etter tips fra folk som trener mye :) 

Anonymkode: c7ea1...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Pierre Robert sin er helt super. Jeg har kjøpt en str mindre enn jeg tror jeg bruker. Kjøpte S, og i bikini pleier jeg å kjøpe M.  Den sitter skikkelig. Puppene er som limt intil kroppen, ikke noe bevegelse når man hopper.  Men den må du dra over hodet da. 

Anonymkode: b459b...074

Skrevet

shock absorber run sports bra :) 

• Liker 1
Skrevet

Shock absorber er fantastisk! Holder alt på plass hele tiden. Bruker denne til f.eks. jogging. Pierre Robert har ikke noe som helst hold synes jeg. De bruker jeg til styrketrening. De har også litt mye stoff, noe som gjør at man blir veldig våt av svette. Føler det ikke sånn med Shock absorber :)

• Liker 1
Skrevet

Change sine gir ordentlig gid støtte til en større byste. Den kan man reglure bæde skulderstropper og bakstroppen på.

Anonymkode: 7e4c1...8ec

Skrevet

Jeg har falt for ENELL Sports Bra. Holder alt på plass og avlaster skuldrene. HerRoom shipper til Norge og har rask levering (tror det tok en 5-6 dager bare!) Finnes i mange farger. http://www.herroom.com/enell-100-sports-bra.shtml

De har også en "light" variant for hverdags,/yoga/roligere dager. Har ikke prøvd denne. 

Skrevet

Jeg har Pierre Robert og den kan kun brukes til yoga synes jeg. Change sin er ok, men ikke veldig holdbar. Den absolutt beste synes jeg er Casall Heroic Sports bra - sverger til denne! Jeg elsker at den har doble spenner bak og stoffet er såpass pustende som det er uten å miste hold. Perfekt til harde økter for oss med stor byste. :)

Skrevet

Bruker den på change og syns den er veldig bra. Pirre Robert syns jeg er noe skikkelig dårlige greier til mine pupper hvertfall. Veldig lite hold i dem.

Skrevet

Hei alle sammen, takk for svar :)

Fint om dere kan komme med bilde-eksempler på hvordan bh'en ser ut på akkurat dere! :)

Anonymkode: 66f0f...5b5

Skrevet

Jeg liker best casall sine! De gjør jobben sin! Anbefaler å prøve dem i butikk først, jeg bruker i alle fall ikke den størrelsen jeg trodde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...