LittDiva Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 (endret) Jeg får besøk om en uke , og har lyst til og invitere vedkommende på en tidlig middag på mandagen. MEN , det ser ikke ut til og være så lett med hyggelig restaurant som har åpent på mandager... De jeg har tenkt på , men som er stengt: Le BenjaminLille SpiserietHos TheaRotisserieSmalhans Chez ColinPjoltergeist osv....de jeg vurderer og som har åpent: Xich LoDinnerSagene lunsjbar Et eller annet sted som serverer pinnekjøtt , da besøket kommer fra utlandet og ikke smakt det før. Forslag tas i mot med takk ! Gjerne et sted med fin utsikt , koselig atmosfære, et eller annet spesielt. Endret 7. november 2015 av Tekola Endret på forespørsel.
LittDiva Skrevet 8. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2015 Lokk kanskje?takk for tips . Ser bra ut , setter på listen .
LittDiva Skrevet 8. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2015 Lorry?Anonymkode: feb13...ce2vært litt sånn småskuffet over maten der , men det er minst 5 år siden jeg spiste der sist. Mulig at jeg må gi det en ny sjanse . .
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 Både Xich Lo og Dinner har jo god mat og er hyggelige steder. Husk å bestille bord. Har ikke Smalhans åpent på mandager? Hva med pinnekjøtt på Olympen på Grønland? De har åpent mandager og er et OK sted med OK mat. Anonymkode: 78d53...b52
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Gode gamle Theatercafeen serverer pinnekjøtt (til blodpris) og annet og har god atmosfære (faktisk! ) etter min mening. Jeg var der for et par måneder siden, og synes maten har blitt mye bedre der også. Åpent mandager. Restaurant Festningen ligger fint til med nydelig utsikt over byen, god mat og fin atmosfære (litt dårlig akustikk, kanskje). De serverer ikke julemat så vidt jeg kan se, men har åpent mandager. Anonymkode: 78d53...b52
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Chez Colin har åpent på mandager i november og desember. Brasserie France i sentrum har klassisk fransk atmosfære, god mat og også åpent mandager. Anonymkode: 78d53...b52
Emelisse Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 Hva med Håndverkerstuene? Utsikten er ikke noe særlig å skryte av, men de har åpent mandager og pinnekjøtt.
LittDiva Skrevet 8. november 2015 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2015 Både Xich Lo og Dinner har jo god mat og er hyggelige steder. Husk å bestille bord. Har ikke Smalhans åpent på mandager? Hva med pinnekjøtt på Olympen på Grønland? De har åpent mandager og er et OK sted med OK mat. Anonymkode: 78d53...b52Nei , Smalhans er stengt på mandager . Ja , kanskje Lompa
LittDiva Skrevet 8. november 2015 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2015 Takk for gode forslag alle sammen ! Har en uke til på meg , så kom gjerne med flere om noen har.
skinnjakke Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Amundsen bryggeri & spiseri! Sykt god stemning, god service og mat
Caterina Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Siden det er tidlig mandag, regner jeg med du ikke er ute etter 3 - retters? Jeg liker godt Nighthawk på Løkka (men det er mer diner og uformelt), Olivia har god pizza, Bølgen& Moi på Aker Brygge er iallfall litt intimt. Ellers synes jeg Pizza Damimo er en utrolig nydelig restaurant med sjel, men usikker på om de har åpent da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå