Gå til innhold

Alle ærede engler

Melian

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært borte så lenge, at jeg har mistet kontakten med alle englene...

Så:

Kjære lysende menighetsoverhode og englemamma! Hva er statusen? Går det bra med alle? Har alle medlemmene det virkelig greit? Har det vært for mange/for lite fester? Hvordan går det med turene? Har vi nok pærebrus? åh... *sukk* Det er så mange spørsmål!

Kanskje du skulle publisere en status i Den syvvende himmel, så kan alle medlemmene lese...

og mens du er i farten.. *holder meg for øynene* ...kan du spørre bøssesjefen om innsamlingen gikk greit? Har din hyrde samlet inn nok? Uff, jeg føler at avlastningen på innsamlingsfronten har sviktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært ALTFOR lite fester her Melian!!!! Det kan jeg si med hånden på hjertet med en gang! :x Virkelig kjedelig har det vært her i det siste. Ikke noe pærebrus drikking , ikke noe eknospising , ikke noe ikke noe ikke NOENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Puh...........Tror jeg må knerte en pærebrus for å roe nervene litt. *glugg glugg* :P

Melian, kanskje vi skal dra i gang en fest her snart ??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det bar da trist!

Vi får sette igang med litt pærebrus, så ser vi om noen henger seg på....

*slurp, slurp*

Åh, jeg er fortsatt met av alle vaflene og bamsemumsene jeg spiste på ferie... det skal bli litt godt med ekno igjen!

*slafs*

Ice_White, ekno er forresten epleknott, noe som

er laget av gulleplene som vokser i vår egen gullepleskog. Epleknotten har vist seg å være fullstendig ufarlig, men fungerer som et mildt partydop, basert på naturlig og sunn eplesyre.  

Gir ikke varige skader, men bare midlertidig forstyrrelse av konsonant-uttale kan forekomme. S'er blir byttet ut med Z'er osv...

Forklaring av ekno er hentet fra vår menihetsoverhode her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice_White, ekzakt hva ekno er, er det vel kUn Væren zom vet, men det er ePler tilzatt noe rart zom gir zpezielle bIvirkNinger.

Det er veeeeeeeeeeeeeeeldig gOdT og jEg anBefaler eKno på det varmezte!

Zitter her å gNazker nå jEg..........*mmmmm mmmm* :P:P

Vil du ZmaKe ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååh, MelIan.

Du vizzte dEt dU............... :D

Har eKno tIl deG ogSå jEg..........*zluuurp, gnafz, zmatt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her men jeg er litt forkjøla så du hører vel kun den lille pipe stemmen min tenker jeg :)

Så kooooselig å se at du stikker innom oss Melian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Melian, jeg har det akkurat på samme måte.... Nå har jeg fraværende i nesten 3 mndr, pga sykdom og flytting. Var inne for første gang i går og jeg kjenner jo "ingen" lenger..... Snufs !

Har savna alle sammen veldig og i dag har jeg ligget ved bassengkanten og kosa meg med bamsemums og pærebrus...! Nå må jeg bare få tatt igjen alt jeg har gått glipp av!!!

Og Tuva: Blir det fest, så er jeg med!!!!!

:briller:

The Cat Angel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...