AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Jeg har ikke hatt mye sex. Når jeg var jomfru hadde jeg sex med en med en liten kuk, og det var alltid deilig når vi hadde sex. Han sa også at jeg var veldig trang, selv om han ikke hadde den største penisen. Et år etterpå hadde jeg sex to ganger med en som hadde en kjempestor og tykk kuk. Det var bare vondt og følte jeg ble vidd til. Nå, et halvår senere hadde jeg sex med en med normalstørrelse på penis, men jeg kjente liksom ikke noe når han var inni meg. Har jeg blitt så vid av han med stor penis? Det er jo et halvår siden jeg hadde sex med han, så jeg bør vel ikke være så vid av den grunn? Anonymkode: 7b842...34f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Hvis du blåser opp en ballong og venter noen dager før du slipper ut luften vil den aldri returnere til sin opprinnelige størrelse. Til trass for at den er elastisk. Anonymkode: cea3d...ddf 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Så man vil aldri gå helt tilbake til det som var utgangspunktet? Anonymkode: 7b842...34f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Du kan trene opp musklene? https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/slik-gjor-du-det/bli-sterk-med-vaginakuler/ Anonymkode: cea3d...ddf
visp Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Hvis du blåser opp en ballong og venter noen dager før du slipper ut luften vil den aldri returnere til sin opprinnelige størrelse. Til trass for at den er elastisk.Anonymkode: cea3d...ddfNå må dere gi dere; nei, du blir ikke videre av sex med stor penis. 6
Gjest Gjest_wolfofme Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 folk kan jo ingenting.. i mitt liv. så har musa forma seg etter pikken min ,ved nok sex med samme dama... har hun brukt mindre eller større dildo enn min,så kjenner man forskjell førstegangen, men så tilpasser den seg igjen... 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 Du blir ikke vid av å ha hatt sex med en stor pikk noen ganger. Hadde du hatt sex med den 100 ganger hadde du heller ikke blitt kronisk videre for det. Vagina er elastisk, vi føder trossalt et barn gjennom der, og tilpasser seg den penisen man har sex med. Det er ikke vanlig å bli merkbart "videre" uten å ha født barn, men man kan føle seg større og mindre ut i fra hvilke dager i syklusen sin man er også. Anonymkode: 98be3...24d 1
MinnisMus Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 Det løpet er nok kjørt for dåsa di sin del. Men i fremtiden blir det sikkert mulig å ta en vaginatransplantasjon, så alt håp er ikke ute 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #9 Skrevet 7. november 2015 (endret) Hvis du blåser opp en ballong og venter noen dager før du slipper ut luften vil den aldri returnere til sin opprinnelige størrelse. Til trass for at den er elastisk.Anonymkode: cea3d...ddfHvis du mener at det liksom skulle kunne sammenliknes så vet du nada om kvinnelig anatomi.Innlegget er ryddet for avsporing.- Pavilion, modAnonymkode: e4bae...572 Endret 7. november 2015 av Pavilion
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #10 Skrevet 7. november 2015 Det har ingenting å si om du har hatt sex med en med stor penis. Du er i stand til å føde et barn, og det er mange ganger større enn den største penis som fins. Så vaginaen er veldig elastisk, og den går sammen igjen selv etter en fødsel. Så en pikk, selv en stor en, er no big deal. Anonymkode: 6bc6d...97a
fotosyntesen Skrevet 7. november 2015 #11 Skrevet 7. november 2015 Jeg har ikke hatt mye sex. Når jeg var jomfru hadde jeg sex med en med en liten kuk, og det var alltid deilig når vi hadde sex. Han sa også at jeg var veldig trang, selv om han ikke hadde den største penisen. Et år etterpå hadde jeg sex to ganger med en som hadde en kjempestor og tykk kuk. Det var bare vondt og følte jeg ble vidd til. Nå, et halvår senere hadde jeg sex med en med normalstørrelse på penis, men jeg kjente liksom ikke noe når han var inni meg. Har jeg blitt så vid av han med stor penis? Det er jo et halvår siden jeg hadde sex med han, så jeg bør vel ikke være så vid av den grunn?Anonymkode: 7b842...34fJa, sex med stor kuk blir man såpass vid at det kan bli langt behageligere å føde. Kjæresten min hadde ekstra mye sex med meg i ukene rett før fødselen med tanke på at fødselen skulle bli lettere. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #12 Skrevet 7. november 2015 For noe tull! Det hjelper ikke å ha sex for å kunne føde lettere, iallefall ikke for å bli videre. Hva vet du om det, som er mann? Du har jo aldri født! Anonymkode: 6bc6d...97a 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #13 Skrevet 7. november 2015 Er nok bare ute av trening. Øv med å klemme og presse ut, så vil du nok bli overrasket av effekten alle størrelser vil ha på deg. Mange øver på å knipe, men de som og skyver ut får lettere dype vaginale orgasmer. Noe som forsterker dette er brystmassage, det pga hormoner. Det toppes med klitoris og for noen anal stimulering. Et godt bowlinggrep, tunge på klitoris og andre hånd på brystene i 69 er bankers hvis du er mann og keen på å gi et bidrag mot the waves. Få henne til å jobbe fingrene ut som nevnt mens hun har deg i munnen mens du gjør nevnte grep, så vil kjærlihetshormonet hun får av orgasmen gjøre henne villig til mye godt. Kjenn din kropp kvinne, og mann, kjenn din kvinnes kropp. Les om amming og hormoner, og orgasme og hormoner, så er dere på god vei mot nye høyder. Anonymkode: 11c00...11a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #14 Skrevet 7. november 2015 Jeg har ikke hatt mye sex. Når jeg var jomfru hadde jeg sex med en med en liten kuk, og det var alltid deilig når vi hadde sex. Han sa også at jeg var veldig trang, selv om han ikke hadde den største penisen. Et år etterpå hadde jeg sex to ganger med en som hadde en kjempestor og tykk kuk. Det var bare vondt og følte jeg ble vidd til. Nå, et halvår senere hadde jeg sex med en med normalstørrelse på penis, men jeg kjente liksom ikke noe når han var inni meg. Har jeg blitt så vid av han med stor penis? Det er jo et halvår siden jeg hadde sex med han, så jeg bør vel ikke være så vid av den grunn?Anonymkode: 7b842...34fIngen tvil. Hvis du ikke kjente noe, kan du du banne på at HAN ikke kjente noe. For en gutt/mann ville det virke som å være "lost in the space" viss du skjønner. Anonymkode: e9464...e1f 1
Safiye Skrevet 7. november 2015 #15 Skrevet 7. november 2015 Tråden er ryddet for avsporing.- pavilion, mod 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #17 Skrevet 8. november 2015 Blir helt sjokkert over nivået på kunnskapen til enkelte! De som sier de ikke blir videre av sex med en stor penis lyver. Ja den kan tilpasse seg en mindre med mye trening og ved lang tid. Men ei vagina som blir strekket over lengre tid av et større objekt inni musa, gjør at huden blir mere elastisk og "strekker" seg. Fødsel har ingen ting med normal sex å gjøre(hormoner osv osv). De fleste blir videre etter fødsel enn de var før, naturlig nok. Mange syys, og mange får vaginalplastikk etter fødsler. Har selv vært med ei dame som var så vid, at når hun var våt kunne jeg bare la hele hånda gli inni musa hennes med mindre friksjon enn det jeg får med ei normal dame med penisen min. Er store individuelle variasjoner ute å går. Anonymkode: e1fd8...780 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #18 Skrevet 8. november 2015 Å ha sex med en stor penis regelmessig over lang tid skjønner jeg at kan utvide skjeden, men gjelder dette også hvis man har hatt sex med en stor penis kun to ganger? Anonymkode: 7b842...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå