Gå til innhold

Skjermen på mobilen tar plutselig mye strøm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå lurer jeg på hva som skjer med mobilen min. I dag har jeg måttet lade den 3 ganger. Jeg gikk inn på innstillinger for å finne ut hva som tok så mye strøm og der stod det at skjermen tok 51% strøm! Hva i all verden kan dette være for noe? Virus?

Anonymkode: ec2b7...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hengt mye på KG i dag?

Anonymkode: 660cc...d81

Skrevet

Har du hengt mye på KG i dag?

Det gjør jeg hver dag :fnise: Tviler på at det er derfor.

Skrevet

Det gjør jeg hver dag :fnise: Tviler på at det er derfor.

Ok. :)  Tenkte helst på at mange har klaget over at mobilen går fort tom for strøm når de er på KG nå etter omleggingen.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje verdt å nevne hva slags mobil du har?

Anonymkode: c8415...c15

Skrevet

Ok. :)  Tenkte helst på at mange har klaget over at mobilen går fort tom for strøm når de er på KG nå etter omleggingen.

Åja, det har jeg ikke lagt så mye merke til. Er ikke så mye på KG på mobil lengre.

Kanskje verdt å nevne hva slags mobil du har?

Anonymkode: c8415...c15

Jeg har en LG :-)

Skrevet

Hvis du bruker Android og Firefox kan du laste ned en addon som heter "Black background and white text" (søk etter black white). Den gjør akkurat det den heter, og det fører til at skjermen bruker mindre strøm når man leser nettsider som ville hatt hvit bakgrunn. Den kan skrues av på nettsider som ikke er mulig å bruke når den er på, f.eks. Google Maps. Bruk menyknappen på telefonen mens du er i Firefox for å finne valget for addons eller skru den av.

Anonymkode: db23c...b6f

Skrevet

Lenge siden du har restartet telefonen? 

Anonymkode: 9e523...843

Skrevet

Lenge siden du har restartet telefonen? 

Anonymkode: 9e523...843

Nei, jeg restartet den flere ganger. Beklager sent svar. Glemte helt at jeg hadde opprettet tråden :fnise: Men det virker som om det gikk seg til.

Hvis du bruker Android og Firefox kan du laste ned en addon som heter "Black background and white text" (søk etter black white). Den gjør akkurat det den heter, og det fører til at skjermen bruker mindre strøm når man leser nettsider som ville hatt hvit bakgrunn. Den kan skrues av på nettsider som ikke er mulig å bruke når den er på, f.eks. Google Maps. Bruk menyknappen på telefonen mens du er i Firefox for å finne valget for addons eller skru den av.

Anonymkode: db23c...b6f

Takk for svar, men jeg tror ikke lesning på nettsider var problemet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...