Gå til innhold

Liquid lipsticks - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har fått med meg at den store hypen i det siste er "liquid lipsticks" og jeg tenkte jeg skulle prøve.

Er det bedre enn "normal" leppestift? Hvilke merker burde jeg prøve? Har sett litt rundt men vil jo helst slippe masse i frakt og toll :) virker som om de fleste skal bestilles fra utlandet? 

Anonymkode: f53c0...5a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Balm, Anastasia, LA Splash, Kat Von De og Sephora er kjent for sine liquid lipsticks.

• Liker 1
Skrevet

De er ofte 'long wear' leppestifter, så noen kan kjennes litt tørre ut. Too faced sin Melted Liquified Long Wear Lipstick er veldig god, veldig behagelig å gå med.

The balm kan du kjøpe på Douglas.no, Beauty Bay selger Too faced, Kat Von D, Anastasia og Sephoras eget merke kan du bestille fra Sephora.com (der må du betale minst 100 kr i frakt, men moms betales direkte til Sephora, så du slipper å betale for forenklet tollbehandling når pakken kommer til Norge).

Anonymkode: 82cf0...070

• Liker 1
Skrevet

Kan hende du finner noen på Kicks, men jeg ville nok bestilt fra utlandet hos noen med fri frakt. 

Stila - min favoritt 

Nyx - billig og bra

Rimmel - sitter godt, pene farger, men jeg syns de lukter litt merkelig. 

Disse er kanskje de enkleste å bestille, men om du vil bestille fra utlandet anbefaler jeg virkelig som tidligere nevnt her Kat Von D, Anastasia og LA Splash. I tillegg til Jeffree Star og Too Faced. 

I tillegg vil jeg anbefale Kicks sin lip stain. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...