Donnie Darko Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 vi rapper fordi noen må faktisk gjøre det og. Det som er viktig i livet er at man har det bra. Vi er faktisk jævla IKKE kristne. Frelst er vi jo seff.. Man kan be til gud, for å be han om at satan skal chillen. Hva med å bare be direkte til satan og be ham drite i det? Ja lizm. Satan Chill azz
Suzy Skrevet 29. september 2004 #2 Skrevet 29. september 2004 Ja, ja.. noen ganger er jeg glad jeg ikke er særlig kul...
Gjest Valhalla Skrevet 29. september 2004 #3 Skrevet 29. september 2004 Synes det er rart at folk over 15 kler og oppfører seg på den måten. I tillegg bli media yndlinger *sigh*
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #4 Skrevet 29. september 2004 Oooo... zå kul de er dah, lizz
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2004 #5 Skrevet 2. oktober 2004 Kan jo være at dette er en maske de putter på seg da, at de ikke er slik hele tiden... At de f.eks. kan være lei seg og ha tanker og følelser og diskutere og snakke normalt med mennesker også... Enig i at norske hip-hopere kan være i overkant "kule" i det offentlige rom og skjønner at det virker teit for mange. men jeg kan love dere at det finnes dype sider hos disse også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå