AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Har kombinert til fet hud, men den er samtidig meget dehydrert. Har begynt med nattlysolje, og drikker mye vann og unngår vanntappende drikker som kaffe, te o.l i store mengder. Kanskje to kopper om dagen. Prøver å gi fuktighet innenfra. Bruker dermalogica og kjøpte meg kitet for normal to oily skin. Den inneholdt multiactive toner. Den var kjempegod synes jeg, men litt usikker på om den er ment for voksen hud? Jeg er bare i midten av tyveårene... Øyekremen var fantastisk god, og skumrensen var deilig.Men har og vurdert kitet for sensitiv hud. Noen som har prøvd rensen og toneren der fra? Anonymkode: e47b9...39a
Kirby Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Du kan fint bruke Multiactive Toner, den er kjempedeilig Active Moist som følger med i settet ditt er ikke så veldig fuktighetsgivende synes jeg, men jeg er veldig fornøyd med Skin Smoothing Cream, om du vil fortsette med produkter fra Dermalogica Den er litt tykk og gir bra med fuktighet uten å være fet.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Takk for svar. :-)Har vurdert skin smoothing krem, men vil helst ha en oljefri krem. :-) Har seboreisk eksem som er litt beslektet med rosacea og har hørt at kremene skal være lettest mulig. Blir litt sprø av denne flassingen og er i tillegg "plaget" med rødhet i huden. Peelet huden da jeg var tenåring med en varm grov vaskeklut for å få vekk flassingen men det gjorde bare vondt verre. Spurte derfor en hudpleier i år om jeg hadde "ødelagt" huden pga dette. Men den var heldigvis ikke det. Forsto det slik at hud bygger seg opp igjen? Uansett, så tør jeg ikke peele annet enn til hudpleier. Synes huden har kommet seg litt etter jeg begynte å rense hver kveld. Dog litt redd skumrensen kan bli for "uttørrende" på sikt i vinter. Anonymkode: e47b9...39a
Kirby Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Ville nok brukt en rens som ikke krever vann når vinteren kommer, ja.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Ok. :-) Har en kremrens fra la roche posay. Kanskje jeg kan bruke den. Eneste er om den kanskje blir for "fet". Kan en rens egentlig bli det siden den alikevel vaskes av? Anonymkode: e47b9...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå