Gå til innhold

Hvor stort er et normalt rumpehull?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nå prøvd analsex med kona for første gang. Problemet er at jeg greide rett og slett ikke å penetrere rasshullet hennes. Har en helt normal penis (18 cm lang/13 cm omkrets). Brukte for ordens skyld mye glidemiddel. Men ikke sjans i havet at jeg greide å presse meg inn.

Er det slik at noen kvinner kan ha et unormalt trangt rumpehull som gjør det umulig å ha analt samleie?

Anonymkode: 6d5bb...087

Videoannonse
Annonse
Gjest Piraten
Skrevet

Stakkars kvinne. Hun må ha hatt vondt når du sto der og prøvde å presse inn. Noen er vel bare trangere enn andre? 

Skrevet

Stakkars kona. 

Anonymkode: 59da1...fc2

• Liker 4
Skrevet

altså.... Nå er det jo en gang slik at endetarmsåpningen er skapt for litt andre aktiviteter enn akkurat de du skisserer. 

Anonymkode: 7052a...458

• Liker 11
Skrevet

dere må ha masse oppvarming!!!
det finnes glidemiddel spesielt lagt for analsex.
Det er veldig trangt, men hvis det var første gang, så var hun helt sikkert anspent og stramte.

Anonymkode: ba43e...df4

• Liker 2
Gjest Piraten
Skrevet

altså.... Nå er det jo en gang slik at endetarmsåpningen er skapt for litt andre aktiviteter enn akkurat de du skisserer. 

Anonymkode: 7052a...458

Exactly.. Men har han så lyst å stikke pikken opp i der hun bæsjer så må han få lov. Hans problem om han får bæsj på seg. Så lenge hun slipper å ha det vondt for han SKAL inn.

Gjest supernova_87
Skrevet

Hvis det første du prøver å ta inn i rumpehullet hennes er din gjennomsnittlige penis på 18 cm og 13 i omkrets, så er ikke det rart det ikke går bra. Du må varme opp. 

Les noen tråder om det her på KG, massevis av tråder om analsex, og helt sikkert gode beskrivelser på hvordan man får det til, du får sikkert råd så det går bedre neste gang. Vær forsiktig med kona di. 

Skrevet

Stakkars kvinne. Hun må ha hatt vondt når du sto der og prøvde å presse inn. Noen er vel bare trangere enn andre? 

For ordens skyld så stod jeg ikke. Jeg (vi) lå i spoon. Da jeg leste det var den mest skånsomme stillingen for analt samleie. Likevel hadde jeg ikke sjans å trenge inn. Prøvde først med noen korte små støt før jeg ga på skikkelig.

Gjest Piraten
Skrevet

For ordens skyld så stod jeg ikke. Jeg (vi) lå i spoon. Da jeg leste det var den mest skånsomme stillingen for analt samleie. Likevel hadde jeg ikke sjans å trenge inn. Prøvde først med noen korte små støt før jeg ga på skikkelig.

Samme hvilken stilling dere hadde. Vondt er det uansett. Stakkars. Fikk lyst å trøste henne nå. Må behandle kona de fint. Ikke bare tenke på din egen kåthet. 

Skrevet

Synd synd på konen din. Man må jo varme opp først! Bruk fingene, masse glidemiddel og god tid. Så kan du etter hvert prøve med penis.

Anonymkode: 3aa25...e72

• Liker 2
Skrevet

Synd synd på konen din. Man må jo varme opp først! Bruk fingene, masse glidemiddel og god tid. Så kan du etter hvert prøve med penis.

Anonymkode: 3aa25...e72

Er ikke så hypp på å rote med fingeren min inn i rumpa hennes. Jeg befølte puppene og klitoris og hun burde være nok opphisset da.

Skrevet

AAAAAAAAAAA!

Snakk om å være nedsnødd! To-tre jokk før man peiser på med all vekt bak seg er så langt unna oppvarming man får det! Der snakker vi store smerter og potensielle skader.

Skulle tro at man visste bedre i 2015, spesielt om man er gammel nok til å gifte seg.

• Liker 17
Skrevet

Er ikke så hypp på å rote med fingeren min inn i rumpa hennes. Jeg befølte puppene og klitoris og hun burde være nok opphisset da.

Du trenger virkelig å lese deg opp på saker og ting.

Anonymkode: 59da1...fc2

• Liker 5
Skrevet

Man "gir ikke på skikkelig"  i analsex hun må ha hatt forferdelig vondt. Det er også derfor det strammer,  fordi hun ikke er klar. 

Anonymkode: a1bda...e3c

• Liker 7
Gjest Piraten
Skrevet (endret)

Ikke sånn det funker min venn.

Endret av Piraten
Skrevet

AAAAAAAAAAA!

Snakk om å være nedsnødd! To-tre jokk før man peiser på med all vekt bak seg er så langt unna oppvarming man får det! Der snakker vi store smerter og potensielle skader.

Skulle tro at man visste bedre i 2015, spesielt om man er gammel nok til å gifte seg.

Du glemte I VERDENS RIKESTE LAND!!!

For øvrig hel enig, selvfølgelig!

Skrevet

Du glemte I VERDENS RIKESTE LAND!!!

For øvrig hel enig, selvfølgelig!

Man burde investere i seksualundervisning som hjelper de der de er.

• Liker 7
Skrevet

Pleier rumpehullet ditt å utvide seg når du blir kåt, eller gjelder det bare for kvinner? :klo:

• Liker 13
Skrevet

La meg omformulere. Ingen damer her som klarer å bli penetrert i rumpa med kun glidemiddel? Altså uten såkalt fingeroppvarming?

Skrevet

La meg omformulere. Ingen damer her som klarer å bli penetrert i rumpa med kun glidemiddel? Altså uten såkalt fingeroppvarming?

Det er ikke normalt at man nyter analsex uten oppvarming når det er første gangen. Det kan skje om man har hatt analsex en del ganger og kjenner kroppen sin, klarer å slappe av og ikke har en forbanna idiot som styrer kuken.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...