B.Wooster Skrevet 3. februar 2019 #21 Skrevet 3. februar 2019 18 timer siden, Sparkling_Pink skrev: Jeg forvillet meg inn i denne gamle tråden i og med at google reklamerer for siden som omtales her. Fra andre plattformer vet jeg at det er endel som er i forhold som søker ekstra. Bekjente av meg omtaler også mannfolk som tar kontakt på gata og pressenterer seg som gift og på jakt etter noe ekstra. Etterspørselen er det slik ikke stort å si på... eller? Når det først er mennesker (menn) som ønsker å ha seg med flere, er det ikke bedre at det da finnes en egen plattform for det? Så kan de som er positivt innstillt til det hele forflytte seg inn, og så kan vi andre (unge gutter og kvinner) få gå i fred langs gata og ha nettprofiler uten å få sjemske tilbud i innboksen? Og hva hadde skjedd om min kjære hadde vært åpen for å søke opp villige andre bak min rygg og jeg hadde funnet ut det? Han hadde blitt hevet ut av livet mitt. Ikke på grunn av sexuelle fremstøt mot andre, men på grunn av at han har pressisert at slikt gjør han ikke. Hva var det egentlig du ville si?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #22 Skrevet 7. januar 2020 Er det samme som cdate? Anonymkode: 23bc3...ad2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #23 Skrevet 8. januar 2020 På 7.1.2020 den 15.30, AnonymBruker skrev: Er det samme som cdate? Anonymkode: 23bc3...ad2 Det ligner. Styr klar er mitt råd. En ærlig tinderprofil med anonyme bilder vil gi bedre resultater. Anonymkode: 32c37...870
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #24 Skrevet 14. desember 2020 Jeg fant faktisk kvinnen i mitt liv på VictoriaMilan, men det er veldig mye fake der også. Jeg hadde griseflaks. Anonymkode: 77acf...ee9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #25 Skrevet 15. desember 2020 Jeg er kvinne og «forvillet» meg inn der etter noen dårlige perioder på hjemmefronten, men meldte meg ut etter et par uker. Ble mest nyskjerrig. Fikk veldig mange henvendelser selv om jeg ikke hadde noe bilde. Men - det jeg stusser på er at det faktisk er mange single menn der. Noen av de er på jakt etter «varig forhold». Har de rotet seg inn der i desperasjon? 🤔 Anonymkode: 48a92...788
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #26 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne og «forvillet» meg inn der etter noen dårlige perioder på hjemmefronten, men meldte meg ut etter et par uker. Ble mest nyskjerrig. Fikk veldig mange henvendelser selv om jeg ikke hadde noe bilde. Men - det jeg stusser på er at det faktisk er mange single menn der. Noen av de er på jakt etter «varig forhold». Har de rotet seg inn der i desperasjon? 🤔 Anonymkode: 48a92...788 Det høres litt spesielt ut ja. De kan jo håpe på å kapre en gift kvinne, men det er jo en oppskrift på sorg og fortvilelse. Anonymkode: 32c37...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå