AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Noen her som er medlemmer på datingsiden Victoria Milan? Er det verdt medlemskapet, eller er det stort sett useriøse grisete mannfolk som frekventerer der? Anonymkode: 1ceef...c95
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Eksen min opprettet profil der og fant seg en elsker bak min rygg. Ludder kaller man slikt. Om du er i et forhold så er jeg tilbøyelig til å kalle deg det samme. Anonymkode: e77ca...9a6 9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Så umoralsk, fysj! Jeg sendte faktisk en mail til Victoria Milan og fortalte hva jeg syntes om denne umoralen. Hva feiler det folk?! De som er utro og hooker opp med folk via slike sider fortjener å få en heftig runde med herpes. Anonymkode: 3b066...e7f 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 På VM er det mange gifte menn og noen få damer. Damene er gifte eller single. Vet ikke så mye om damene, siden jeg er dame og dermed fikk opp menn. Mange gifte menn vil være utro, og standarduttalelsen deres er følgende: Jeg er gift og har ingen planer om å endre på det. Men jeg savner spenning i hverdagen, og søker derfor en kvinne for sex og kos. Sånn omtrent. Og å finne menn der er veldig lett. Jeg var medlem i tre år, men nå er jeg utmeldt. Hvis du vil kan du ha sex med et utall gifte menn der, så det er ingen begrensning. Men for min del er jeg veldig glad jeg kom ut av det. For å si det sånn: Det er mange drittsekker der inne. Anonymkode: ee646...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Aldri hørt om og har ikke tenkt til å google det for å gi de flere besøkstall heller. Anonymkode: 18902...5c3 1
Anonymmann Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 Victoriamilan fungerer nok svært dårlig for å formidle utroskap, men det fungerer nok godt for å loppe menns lommebøker. Så og si alle de kvinnelige profilene er falske og helt opplagt laget av de som driver Victoria Milan for å gi inntrykk av at siden har noe for seg. Det er lett å se at profilene er falske både på utseende på "modellene", og på klær, mote og innredningen der de er avbildet. Rett og slett ren svindel, til glede for alle som er forarget over Victorimilans eksistens. 3
draug 75 Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Victoria Milan fungerer nok greit for kvinner osm vil lånen mannen til noen andre. Elelrs fungerer den nok best for de som tar inntektene for sida... Medlemslistene fra slike sider kan hackes, og er nok et attraktivt mål i utpressingsøyemed. Tar jeg ikke mye feil, er det gratis å si opp abonnementet, men det koster å få slettet profilen...
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Jeg er gift kvinne, og har hatt profil der i snart et halvt år. Er definitivt flest menn, og useriøse kvinner, så jeg opplever selvsagt det hele som ålreit Anonymkode: 76dfd...b4b
Nanami Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 Jeg og tre venninner opprettet profil der for noen år tilbake. På under en time hadde jeg fått over 100 Mail av gifte menn. De ville ha en jente de kunne ha seg med når de var på reise i Oslo. De var villig til å betale for leilighet til meg og andre utgifter jeg måtte ha, sålenge dette ble holdt helt hemmelig. De var "lykkelig" gift, men savnet spenning og sex. Jeg svarte aldri på mail, så tilbudene om penger kom helt uoppfordret. Han ene ville at jeg skulle ha et av hans kort, og bruke det på hva enn jeg ville. Men det er vel en form for fetisj? Jeg meldte meg ut etter en time og mistet litt troen på menn en periode. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 1 time siden, Pompom skrev: Jeg og tre venninner opprettet profil der for noen år tilbake. På under en time hadde jeg fått over 100 Mail av gifte menn. De ville ha en jente de kunne ha seg med når de var på reise i Oslo. De var villig til å betale for leilighet til meg og andre utgifter jeg måtte ha, sålenge dette ble holdt helt hemmelig. De var "lykkelig" gift, men savnet spenning og sex. Jeg svarte aldri på mail, så tilbudene om penger kom helt uoppfordret. Han ene ville at jeg skulle ha et av hans kort, og bruke det på hva enn jeg ville. Men det er vel en form for fetisj? Jeg meldte meg ut etter en time og mistet litt troen på menn en periode. Da er jeg nysgjerrig på nivået av seriøsitet i profilene deres. Jeg har opplevd minimalt av den oppførselen der. Stort sett skikkelige, seriøse menn. Men profilen min er gjennomtenkt, nettopp for å unngå det der Anonymkode: 76dfd...b4b
Nanami Skrevet 25. april 2016 #11 Skrevet 25. april 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er jeg nysgjerrig på nivået av seriøsitet i profilene deres. Jeg har opplevd minimalt av den oppførselen der. Stort sett skikkelige, seriøse menn. Men profilen min er gjennomtenkt, nettopp for å unngå det der Anonymkode: 76dfd...b4b Skikkelige seriøse menn som er ute etter å være utro med kona. Jeg vet ikke hva du mener med "nivået sv seriøsitet". Dette er noen år siden, men jeg hadde et helt normalt profilbilde. Jeg kunne brukt det på Facebook, eller LinkedIn for den saks skyld. Hadde ikke noe særlig utfyllende informasjon ut over hvem jeg var og hva jeg drev med. Ingenting som la opp til at jeg kunne, eller ville, kjøpes. 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #12 Skrevet 25. april 2016 14 minutter siden, Pompom skrev: Skikkelige seriøse menn som er ute etter å være utro med kona. Jeg vet ikke hva du mener med "nivået sv seriøsitet". Dette er noen år siden, men jeg hadde et helt normalt profilbilde. Jeg kunne brukt det på Facebook, eller LinkedIn for den saks skyld. Hadde ikke noe særlig utfyllende informasjon ut over hvem jeg var og hva jeg drev med. Ingenting som la opp til at jeg kunne, eller ville, kjøpes. Du er overrasket over at du fikk slike tilbud på Victoria Milan og mistet troen på menn på grunn av det? Bare det at man i det hele tatt er registrert der er jo en indikator på at man ønsker noe utenfor forholdet/ekteskapet, det er jo hele forretningsideen deres og de markedsfører seg mot nettopp dem som søker utroskap. Blir litt som at man overraskes over at man finner brød hos bakeren. Anonymkode: adf10...634 3
Nanami Skrevet 25. april 2016 #13 Skrevet 25. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du er overrasket over at du fikk slike tilbud på Victoria Milan og mistet troen på menn på grunn av det? Bare det at man i det hele tatt er registrert der er jo en indikator på at man ønsker noe utenfor forholdet/ekteskapet, det er jo hele forretningsideen deres og de markedsfører seg mot nettopp dem som søker utroskap. Blir litt som at man overraskes over at man finner brød hos bakeren. Anonymkode: adf10...634 Jeg er ikke overrasket over utroskapen, men over at så mange menn ville betale for det. Det var ikke snakk om små summer heller. Å tilby seg å betale en leilighet i Oslo sentrum for en elskerinne man ikke engang har møtt enda, er litt mer enn bare menn som oppsøker utroskap.
DeLorean Skrevet 25. april 2016 #14 Skrevet 25. april 2016 De som driver disse sidene skulle hatt seg en real en i rævva! Bare fake alt sammen. Husker jeg prøvde å finne en date på C-Date for seks syv år siden. Kontaktforslag i hopetall, men ikke en eneste en svarte. Av kanskje 50-60. Jeg er så bombesikker på at det er dem som driver sidene som sender ut alt. Lager profilene, finner bildene, skriver tekstene. Gud så mye penger de lurer fra menn. Det er bare tragisk. Husker jeg måtte sende en fax for å komme ut av C-Date. Det nektet jeg for og spurte om de var vel bevarte. Sende fax i 2010 tror jeg det var? Plutselig en dag så var kontoen min sletta. Jippi! Beste dagen i mitt liv Victoria Milan er visstnok like fake ifølge det som kommer frem på Google.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #15 Skrevet 25. april 2016 For kvinner er VM helt supert! Jeg var medlem i ca 6 mnd, og møtte 7 menn. Oppegående, deilige, høyt utdannede menn. Fikk rimelig mange henvendelser, så det er nok endel flere menn enn kvinner der. Følte jeg kunne plukke fra den øverste hylla med de deiligste mennene. Anonymkode: ac035...52f
DeLorean Skrevet 25. april 2016 #16 Skrevet 25. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: For kvinner er VM helt supert! Jeg var medlem i ca 6 mnd, og møtte 7 menn. Oppegående, deilige, høyt utdannede menn. Fikk rimelig mange henvendelser, så det er nok endel flere menn enn kvinner der. Følte jeg kunne plukke fra den øverste hylla med de deiligste mennene. Anonymkode: ac035...52f Kvinner har alle fordeler på slike sider. Det sier seg selv. Sånn vil det alltid være. Det er mye bedre å ta en tur på byen! Billigere også, utrolig nok
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #17 Skrevet 6. september 2016 Jeg hadde profil på victoria milan. Helt til min bedre halvdel fikk en tekstmelding, personlig skrevet til h*n, med mitt brukernavn, hvor lenge jeg har hatt profilen etc. Anonymkode: 76dfd...b4b 2
lokmeister2016 Skrevet 7. september 2016 #18 Skrevet 7. september 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde profil på victoria milan. Helt til min bedre halvdel fikk en tekstmelding, personlig skrevet til h*n, med mitt brukernavn, hvor lenge jeg har hatt profilen etc. Anonymkode: 76dfd...b4b kaaaaaaaaaaaaaarmaa hehe 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #19 Skrevet 7. september 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde profil på victoria milan. Helt til min bedre halvdel fikk en tekstmelding, personlig skrevet til h*n, med mitt brukernavn, hvor lenge jeg har hatt profilen etc. Anonymkode: 76dfd...b4b Godt din bedre halvdel fikk vite sannheten. Anonymkode: 6d0f6...173 1
Sparkling_Pink Skrevet 2. februar 2019 #20 Skrevet 2. februar 2019 Jeg forvillet meg inn i denne gamle tråden i og med at google reklamerer for siden som omtales her. Fra andre plattformer vet jeg at det er endel som er i forhold som søker ekstra. Bekjente av meg omtaler også mannfolk som tar kontakt på gata og pressenterer seg som gift og på jakt etter noe ekstra. Etterspørselen er det slik ikke stort å si på... eller? Når det først er mennesker (menn) som ønsker å ha seg med flere, er det ikke bedre at det da finnes en egen plattform for det? Så kan de som er positivt innstillt til det hele forflytte seg inn, og så kan vi andre (unge gutter og kvinner) få gå i fred langs gata og ha nettprofiler uten å få sjemske tilbud i innboksen? Og hva hadde skjedd om min kjære hadde vært åpen for å søke opp villige andre bak min rygg og jeg hadde funnet ut det? Han hadde blitt hevet ut av livet mitt. Ikke på grunn av sexuelle fremstøt mot andre, men på grunn av at han har pressisert at slikt gjør han ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå