himmeloghav Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 (endret) Hvor finner jeg svaret på dette? Vet du det? Endret 6. november 2015 av himmeloghav
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 www.LaReduote.no skriver: La Redoute har franske størrelser for dame, så velg en størrelse større enn din norske klesstørrelse Anonymkode: d39fe...2d6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Her ligger det mange forskjellige tabeller. Så vidt jeg kan se har ingen av dem oppført noen egen kategori for Frankrike, bare Europa, så jeg vil tro 40 er 40 både på fransk og norsk. Anonymkode: 96196...633
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 www.LaReduote.no skriver: La Redoute har franske størrelser for dame, så velg en størrelse større enn din norske klesstørrelse Anonymkode: d39fe...2d6Det ser ut til å være forskjell på klær og sko. Størrelsestabeller for sko har oppført Europa som en stor "samlekategori", mens tabeller for dameklær deler opp Europa i flere områder. Anonymkode: 96196...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå