Gå til innhold

Jeg har ikke draget!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke så lett å være jente som alle menn her fremstiller det som! Jeg klarer virkelig ikke å få meg kjæreste! Jeg er ikke noen supermodell og har alltid slitt med selvbilde på utseendefronten, men har tatt meg en grundig refleksjon og realitetssjekk og jeg er virkelig ikke så jævlig! 

Jeg er en godt likt person og kommer godt overens med folk. Men hvorfor har jeg for faen ikke draget på den rette måte !?? Blir gal!

Anonymkode: 9bfd2...fcf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig veldig få mennesker som har "draget" på en slik måte enkelte viktigperer inne på KG innbiller seg at "alle gjennomsnittlige kvinner" har. 

Det fine er at selv om vi ikke har "draget", så finner mange av oss en kjæreste med tid og stunder likevel. Hold motet oppe og tro på deg selv! Lykke til!

Anonymkode: d2217...7c3

• Liker 2
Skrevet

jeg har draget, men jeg vil ikke ha det..

Skrevet

Hehe. Kg er fylt av menn som mener verden er urettferdig. De tror at menn må ha muskler, bil, jobb, alt på stell og for kvinner holder det å  være normalvektig og blunke dypt så får de hvem som helst i sengen.

En annen klassisk forestilling er at menn er noen dyr som bare venter på muligheten til sex.
Mange kvinner skryter også over hvor mange menn som prøver seg på dem, når det i virkeligheten ikke er menn de i utgangspunktet hadde interessert seg for.

Å få seg forhold / "ekstra" koselig kveld krever faktisk at du legger noe bak det.

Dessuten er det sykt mange menn som ikke vil bli avvist, akkurat som kvinner, så ingen prøver seg. 

Skrevet

Det er veldig veldig få mennesker som har "draget" på en slik måte enkelte viktigperer inne på KG innbiller seg at "alle gjennomsnittlige kvinner" har. 

Det fine er at selv om vi ikke har "draget", så finner mange av oss en kjæreste med tid og stunder likevel. Hold motet oppe og tro på deg selv! Lykke til!

Anonymkode: d2217...7c3

Hadde jo vært greit med en mellomting da. Blir jo gal av dette.

Anonymkode: 9bfd2...fcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...