AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 jeg har begynt på rensekuren c9 idag med aloe vera gel og shakes. Er det noen andre som har vært igjennom denne og kan fortelle litt? Anonymkode: d71dd...903
Blod Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Jeg har kjøpt denne, men venter nok med å sarte til etter jul! har hørt så mye positivt om denne kuren, både om man ønsker å få en kickstart mot vektnedgang, eller om man bare ønsker mer overskudd og energi. Lykke til!
Pringle Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 AB: Hva er det du har tenkt å rense?Blod: Hvordan fungerer kickstart på vektnedgang? Mener du noe annet enn den ekstra nedgangen i vekt som de aller fleste får uansett ved overgang til et lavere kalori/karbohydratinntak, og som er mest vann?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Jeg skal begynne på mandag! Vet egentlig ingenting om den.. og jeg tror egentlig ikke på dietter Forskning viser jo at de fleste går opp i vekt etter diett, samme vekt som de mistet eller gjerne mer. Men har sett at felre har hatt positiv erfaring med den så tenker en gang får være den første! :D Har hørt at de to første dagene er kjempe vansklige så gruer meg til de! Lykke til AB Anonymkode: b4a17...069
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 AB: Hva er det du har tenkt å rense?Blod: Hvordan fungerer kickstart på vektnedgang? Mener du noe annet enn den ekstra nedgangen i vekt som de aller fleste får uansett ved overgang til et lavere kalori/karbohydratinntak, og som er mest vann?Tarmsystemet skal renses, eller få en fin pause fra mat og ting som er tungt å fordøye. Anonymkode: d71dd...903
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Jeg skal begynne på mandag! Vet egentlig ingenting om den.. og jeg tror egentlig ikke på dietter Forskning viser jo at de fleste går opp i vekt etter diett, samme vekt som de mistet eller gjerne mer. Men har sett at felre har hatt positiv erfaring med den så tenker en gang får være den første! :D Har hørt at de to første dagene er kjempe vansklige så gruer meg til de! Lykke til AB Anonymkode: b4a17...069Takk for det Dag 2 idag, er litt sliten og har vondt i hodet. Men magen er flat og jeg er ikke oppblåst lenger slik jeg bruker å være. En dag igjen før det blir enklere :) Anonymkode: d71dd...903
Pringle Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 Tarmsystemet skal renses, eller få en fin pause fra mat og ting som er tungt å fordøye. Anonymkode: d71dd...903Jammen tarmsystemet SKAL jevnlig fylles med, ja, rett og sliett bæsj, det er det det laget for, det er jo til for å fordøye mat, det trenger ingen "pause" - og jo mer "tungt fordøyelig" jo mer næringsrik er maten 1
Pringle Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 (endret) Takk for det Dag 2 idag, er litt sliten og har vondt i hodet. Men magen er flat og jeg er ikke oppblåst lenger slik jeg bruker å være. En dag igjen før det blir enklere Anonymkode: d71dd...903Du er sliten og har vondt i hodet fordi du ikke har spist, og magen er flat fordi du ikke har spist. Og du er bare blid Endret 7. november 2015 av Pringle 2
Blod Skrevet 7. november 2015 #9 Skrevet 7. november 2015 (endret) AB: Hva er det du har tenkt å rense?Blod: Hvordan fungerer kickstart på vektnedgang? Mener du noe annet enn den ekstra nedgangen i vekt som de aller fleste får uansett ved overgang til et lavere kalori/karbohydratinntak, og som er mest vann?. Endret 7. november 2015 av Blod
Blod Skrevet 7. november 2015 #10 Skrevet 7. november 2015 Mange gir opp ganske fort om de ikke ser endring med en gang. Da kan denne kuren være en motivasjon da man ser endring med en gang, og starter såpass kjapt på rutiner som er viktige i veien mot jevn og vedvarende vektnedgang
Pringle Skrevet 7. november 2015 #11 Skrevet 7. november 2015 Mange gir opp ganske fort om de ikke ser endring med en gang. Da kan denne kuren være en motivasjon da man ser endring med en gang, og starter såpass kjapt på rutiner som er viktige i veien mot jevn og vedvarende vektnedgangKan være enig i at å se endringer med en gang kan virke motiverende for å fortsette. Men om man endrer atferd (mat/mosjon), VIL man merke endringer på kropp/energinivå ganske kjapt. Jevn og vedvarende vektnegang krever først og fremst tid og tålmodighet og å gjøre ting som har en faktisk effekt. For de fleste vil det være vanskelig å gjøre mange store endringer på en gang, og rutiner som en slik kur innebærer (er ikke helt sikker på de spesifikke reglene for akkurat dette produktet, men det pleier å være å spise/drikke noe som verken er mat eller drikke, ellers for det meste faste, og enten drive ekstrem fysisk aktivitet eller være helt i ro) er ikke noe som hører hjemme i en sunn livsstil - jeg synes dette blir en omvei, ihvertfall ikke en snarvei.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #12 Skrevet 7. november 2015 Jammen tarmsystemet SKAL jevnlig fylles med, ja, rett og sliett bæsj, det er det det laget for, det er jo til for å fordøye mat, det trenger ingen "pause" - og jo mer "tungt fordøyelig" jo mer næringsrik er maten http://www.helsekostopplysningen.no/Innhold/Livsstil--Helse/Optimalt-kosthold/Dietter/Faste/ Anonymkode: d71dd...903
Pringle Skrevet 7. november 2015 #13 Skrevet 7. november 2015 http://www.helsekostopplysningen.no/Innhold/Livsstil--Helse/Optimalt-kosthold/Dietter/Faste/Anonymkode: d71dd...903Trodde det bare var fjas på det nettstedet, men denne artikkelen er bra: http://www.helsekostopplysningen.no/Innhold/Livsstil--Helse/Optimalt-kosthold/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå