Makelele Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Hei, Jeg har naturfag vg1 privatist, er det sant at det er bare teori og ikke lab-øvelser som skal gjøres der? Hvordan er det foregår hele eksamenstiden?
Splendidly Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Nje, de fleste fylker har vel en oversikt over øvelser du skal kunne utføre på eksamen. Hvilket fylke går du opp i?
Makelele Skrevet 6. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2015 buskerud fylkeskommune. Søkte på bfk.no og fikk forslag over lab-øvelser. Utfører mann lab-øvelse for sensorene eller blir du bare spurt om en lab-øvelse? @Splendidly
Splendidly Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Det er jeg usikker på. Jeg har ikke hatt privatisteksamen i Naturfag, skal ha om en mnd. Jeg har dog hatt eksamen i kjemi 1 og biologi 1. I kjemi 1 fikk jeg et forsøk jeg måtte forklare fremgangsmåte, fortelle hvordan jeg ville gjøre beregninger for å finne resultat. I biologi skulle jeg forklare en modell av øret. Forsøkene i naturfag er jo relativt enkle, og burde ikke ta spesielt lang tid å gjennomføre. Jeg kommer i alle fall til å forberede meg på å kunne gjennomføre dem, men det er godt mulig man slipper unna med bare å forklare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå