Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser flere bloggere har blogget om et kosttilskudd som heter HairCare, som gir deg tjukkere hår og raskere hårvekst. I tillegg mister du ikke like mye hår. Inneholder blant annet ølgjør og biotin. Jeg vurderer å start på disse pillene, som du skal ta to ganger hver dag. Jeg har potensiale til å få et langt og fint hår, men det blir bare slitt, så hvorfor ikke prøve å pleie det på innsida i tillegg til hårkur osv?

Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med dette produktet? Stoler ikke heelt på bloggere.. De får jo tross alt betalt for å reklamere for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver under her :-) Mener jeg har hørt at ølgjær ikke er bra, men tør ikke å uttale meg om det. Noen som vet?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har brukt HairCare i 3-4 måneder nå, og anbefaler det virkelig! Har fått kommentarer både på lengden og kvaliteten på håret allerede siden 2. måned på disse tablettene :-D også ser det ikke ut som at jeg har drept et dyr etter å ha vasket håret lengere, enda jeg vasker det kun én gang i uka :-) Jeg bleker og farger håret fram og tilbake hele tiden, men det holder seg faktisk fint likevel. Og jeg blogger ikke altså.

Skrevet

Jeg bruker priorin fra apoteket som har dokumentert effekt. Det inneholder biotin det også. 

Anonymkode: 516f2...611

Skrevet

Må prøves! Biotin bruker jeg på hestene mine, det er veldig bra både for man/hale, pels og høver. Virker det like bra på oss mennesker er det jo absloutt verdt et forsøk! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...