Lundii Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Jeg ser flere bloggere har blogget om et kosttilskudd som heter HairCare, som gir deg tjukkere hår og raskere hårvekst. I tillegg mister du ikke like mye hår. Inneholder blant annet ølgjør og biotin. Jeg vurderer å start på disse pillene, som du skal ta to ganger hver dag. Jeg har potensiale til å få et langt og fint hår, men det blir bare slitt, så hvorfor ikke prøve å pleie det på innsida i tillegg til hårkur osv?Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med dette produktet? Stoler ikke heelt på bloggere.. De får jo tross alt betalt for å reklamere for det.
skjønnhetstips Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Skriver under her :-) Mener jeg har hørt at ølgjær ikke er bra, men tør ikke å uttale meg om det. Noen som vet?
Spyro Skrevet 23. november 2015 #3 Skrevet 23. november 2015 Jeg har brukt HairCare i 3-4 måneder nå, og anbefaler det virkelig! Har fått kommentarer både på lengden og kvaliteten på håret allerede siden 2. måned på disse tablettene :-D også ser det ikke ut som at jeg har drept et dyr etter å ha vasket håret lengere, enda jeg vasker det kun én gang i uka :-) Jeg bleker og farger håret fram og tilbake hele tiden, men det holder seg faktisk fint likevel. Og jeg blogger ikke altså.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #4 Skrevet 23. november 2015 Jeg bruker priorin fra apoteket som har dokumentert effekt. Det inneholder biotin det også. Anonymkode: 516f2...611
Salka Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Må prøves! Biotin bruker jeg på hestene mine, det er veldig bra både for man/hale, pels og høver. Virker det like bra på oss mennesker er det jo absloutt verdt et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå