frustrert70 Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Det nærmer seg farsdag og selv om jeg aldri har vært med på å markere dagen så kommer vi til å treffe far/svigerfar på søndag og jeg tenker at vi burde ha med en liten gave. Det som er saken er at han er veldig syk og vi vet ikke hvor lenge han vil ha glede/nytte av gaven. Hva kjøper vi?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Da min far var dødende gave jeg ham ting som var komfortablet eller lindrende der og da. Varmeflaske, sylktede ingefær (mot kvalme), ullsokker, isbitmaskin, historie dokumentarer på DVD,Disse konkrete tingene passer sikkert ikke for din far, men tenk "her og nå". Anonymkode: f58c8...79e
Calleia Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Hva med en opplevelse av noe slag? Middag med familien , konsert, kino, teater.. Nå vet jeg ikke hvor syk han er, og hvor mye han orker.. Men en gave dere kan minnes sammen tenker jeg er en fin ting..
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Går det kanskje ann å samle masse filmklipp og bilder av han og familien som dere kan sette sammen til en film? Det tar tid men det er jo hyggelig 😊 Anonymkode: c4265...034
Gjest Magnifiq Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Et lite album med bilder av nære og kjære, og gode minner .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå