Gjest Caroline91 Skrevet 7. november 2015 #21 Skrevet 7. november 2015 Hjelpe meg TS som du blir høvla her! Her var det mange som er hovedimportør av sitroner!Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, håper det kommer et vettugt svar til deg fra et oppegående menneske Anonymkode: a16a2...fc8Tusen hjertelig takk Det var snilt sagt!
Gjest Caroline91 Skrevet 7. november 2015 #22 Skrevet 7. november 2015 Det er tydeligvis mange som mener at jeg er tiltaksløs fordi det tar "to sekunder" å sjekke opp dette. Okei, kanskje det gjør det. Men, veldig mye annet som blir spurt om rundt om kring på dette forumet, kan man også finne ut av på "2 sekunder".. Jeg tror at folk spør om ting her, fordi de vil høre erfaringer fra andre. Ikke fordi de er tiltaksløse. Sånn er det i hvert fall med meg. Kanskje jeg uttrykte meg litt feil i spørsmålet mitt.. Jeg mener selvfølgelig ikke at vedkommende skal få penger kun på grunn av at han har norske aner. Jeg lurte på om vedkommende kunne søke om støtte. MEN, det burde jeg ikke spurt om, siden det går an å finne ut av selv. Jeg beklager så mye til alle som har følt vrede ovenfor meg på grunn av dette!
Rosalie Skrevet 8. november 2015 #23 Skrevet 8. november 2015 Herre fred. Det var vel mer tonen i andre innlegget ditt folk reagerte på. Og slutt nå å ta alt personlig bare fordi folk ikke krydrer svarene sine med kozzzz og klemzzzzz og søøøøøte duuuu. Du har fått faktasvar. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #24 Skrevet 8. november 2015 Det er tydeligvis mange som mener at jeg er tiltaksløs fordi det tar "to sekunder" å sjekke opp dette. Okei, kanskje det gjør det. Men, veldig mye annet som blir spurt om rundt om kring på dette forumet, kan man også finne ut av på "2 sekunder".. Jeg tror at folk spør om ting her, fordi de vil høre erfaringer fra andre. Ikke fordi de er tiltaksløse. Sånn er det i hvert fall med meg. Kanskje jeg uttrykte meg litt feil i spørsmålet mitt.. Jeg mener selvfølgelig ikke at vedkommende skal få penger kun på grunn av at han har norske aner. Jeg lurte på om vedkommende kunne søke om støtte. MEN, det burde jeg ikke spurt om, siden det går an å finne ut av selv. Jeg beklager så mye til alle som har følt vrede ovenfor meg på grunn av dette!Det er da ingen som har følt vrede overfor deg. Du overreagerer. Selv om man påpeker at du er tiltaksløs vil det da ikke si at man ergrer seg over deg eller innlegget ditt. Det indikerer bare at dette er noe du fint kunne ha funnet ut selv. Anonymkode: 09f92...9cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå