AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Min aller bestevenninne skal gifte seg, å jeg har veldig lyst å synge i bryllupet. Jeg er ingen sanger, men har sunget i kor og fått høre at jeg kan ha en fin stemme jeg vet også at familien til min bestevenninne syns det er hyggelig og morro når jeg synger og lager litt show men jeg aner ikke hvilken sang jeg skal synge har tenkt litt på Stevie Wonder- Ijust called to say i love you, men kan føle den er litt ensformig, og kan bli litt "kjedelig" .. har også tenkt litt på ellie goulding - how long will i love you, men den kan også bli litt ensformigNoen tips? Anonymkode: 69c5b...f2e
Gjest supernova_87 Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Jeg hadde blitt så rørt om min bestevenninne sang "How long will I love you" til meg i bryllupet mitt. Men tenker du liksom at det handler om brudeparet sin kjærlighet, eller din kjærlighet til venninna? (Begge passer jo!) Det eneste er at den er litt trist?Hva med "Do you remember" av Jack Johnson? Den går det an å dikte litt egen tekst til også. Den er litt low-key da, kanskje litt kjedelig. "I won't let you go" av James Morrison?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Can't take my eyes of youAt lastIs this loveWhen love takes overHome(Edward Sharpe & The Magnetic Zeros)Ville heller tatt, Signed, sealed, delivered av Stevie Wonder. SongbirdMitt hjerte er ditt Anonymkode: 0c713...4bf
Stallo Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Vår beste dag av Erik Bye. Minner oss på hvor viktig det er å ta vare på øyeblikkene. Har hørt den i bryllup og den passet veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå