Gå til innhold

Sender dere lettkledde bilder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en gutt en liten stund nå og kan vel si vi er "uoffisielt sammen". Vi møttes da jeg var på kurs i Bergen og var der en hel måned. Jeg dro hjem for et par dager siden, som er ca. En times kjøretur unna,  og nå maser han om at jeg skal sende lettkledde bilder av meg selv. Sender dere lettkledde/nakenbilder av dere selv såpass tidlig? Jeg føler meg ikke komfortabel med å ta slike bilder og tenker på konsekvensene dersom jeg gjør det. Må også få med at han blir utrolig sur siden jeg ikke vil. Til dere gutter, hva er det å bli sur for? 

Anonymkode: f361a...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å aldri ha ansiktet ditt med på slike bilder, ellers er det ikke så farlig. Men om du ikke føler deg komfortabel med å sende slike ting, bør han forstå dette hvis du sier det til han

Anonymkode: 71676...428

• Liker 4
Gjest incognita
Skrevet

Jeg må si at jeg synes det er bekymringsverdig at han oppfordrer deg til å sende bilder av slik karakter. Jeg sier ikke at det er feil å gjøre det, men det burde være på ditt initiativ. 

Skrevet (endret)

Jeg har sendt på mitt eget initativ. De er dog ikke lettkledde, så dersom de skulle komme ut en dag så er det ikke krise. Stoler forøvrig på at han aldri deler dem. Hadde nok stusset litt over det hvis han hadde mast om det. 

Endret av drue
  • Liker 3
Skrevet

Sendte en del på snap tidligere, men etter siste oppdatering, der de slutter å slette bildene, og attpåtil har rettighetene til alt du legger ut, så ble det slutt med det, gitt. Synd, for det er jo litt pirrende i forholdet vårt.

Anonymkode: 81449...e46

Skrevet

Hvis du ikke er komfortabel med det så sier du rett og slett det til han. Det bør han respektere :)

Hvis du skulle finne ut at du vil må du derimot passe på så ansikt eller andre ting du kan kjennes igjen på ikke er med på bildet. Typ at du kun sender puppene, ikke noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har holdt på med en gutt en liten stund nå og kan vel si vi er "uoffisielt sammen". Vi møttes da jeg var på kurs i Bergen og var der en hel måned. Jeg dro hjem for et par dager siden, som er ca. En times kjøretur unna,  og nå maser han om at jeg skal sende lettkledde bilder av meg selv. Sender dere lettkledde/nakenbilder av dere selv såpass tidlig? Jeg føler meg ikke komfortabel med å ta slike bilder og tenker på konsekvensene dersom jeg gjør det. Må også få med at han blir utrolig sur siden jeg ikke vil. Til dere gutter, hva er det å bli sur for? 

Anonymkode: f361a...b8e

Her ringer det noen varselklokker hos meg.

Slike bilder er helt greit hvis det er noe du gjør fordi du har lyst. Ikke fordi han krever det.

Forutsatt at du tar de forholdsreglene som allerede er nevnt.

Skrevet

Sendte en del på snap tidligere, men etter siste oppdatering, der de slutter å slette bildene, og attpåtil har rettighetene til alt du legger ut, så ble det slutt med det, gitt. Synd, for det er jo litt pirrende i forholdet vårt.

Anonymkode: 81449...e46

Hahaha, kildekritikk er en fin ting :) Nei, snapchat slutter ikke å slette bildene. Herregud! Les deg opp før du sprer feilinfo. 

Og ja, jeg sender, men til en fyr som etterspør det og attpåtil blir sur om jeg vegrer meg? Ikke tale på. Til en fyr jeg ønsker å sende til som ikke spør og godtar hvis jeg ikke vil, helt i orden. :) 

Anonymkode: e5c04...1a8

Skrevet

Vanligvis ja, hvis det er en jeg liker veldig godt... Men, hadde aldri giddet å gjøre det til en som hadde begynt å sutre om man ikke sendte med en gang

Skrevet

Stoler du ikke på han til å gi han nakenbilder av deg er du i et dårlig forhold.

Det er ikke det at han skulle dele de jeg er bekymret for. Det er nok at noen klarer å hacke seg inn på min mobil, eller på snapchat eller noe, så er de bildene ute og spredt.

Enig med første svaret, aldri nakenbilder med ditt ansikt på.

Anonymkode: 3ae51...476

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis du ikke er komfortabel med det så lar du det være. Det at han blir sur når du sier nei synes jeg er et rødt flagg. Lettkledde bilder kan være pirrende og spennende, men da må det være en lek som begge er med på. Ikke masing og sutring fra den ene parten til den andre gir etter.

Gjest Gjest_Allis Hagtorn
Skrevet

Ikke om en fyr hadde blitt snurt og maste etter jeg sa nei. "Liksommas" som begge er med på er er noe annet.

Skjønner ikke helt hvorfor han vil ha noe du ikke føler deg komfortabel med.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke er komfortabel med det så lar du det være. Det at han blir sur når du sier nei synes jeg er et rødt flagg. Lettkledde bilder kan være pirrende og spennende, men da må det være en lek som begge er med på. Ikke masing og sutring fra den ene parten til den andre gir etter.

liker du å få slike bilder..?

Anonymkode: 2e71d...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...